URSUS, Regele Berii în România, a lansat o serie limitată de ambalaje cu ocazia Campionatului Mondial din Africa de Sud.
După ce în 2009 compania a lansat noua doză cu aspect mat, Regele Berii din România revine cu o surpriză specială pentru toţi microbiştii – seria limitată de doze dedicate Cupei Mondiale din Africa de Sud. Cu un design modern şi inovator, noile doze URSUS de 0,5 l sunt primele care beneficiază de tehnologia cu imprimare high resolution, unică în acest moment în România.
Dozele sunt dedicate tuturor celor care iubesc fotbalul şi îi înfăţişează pe suporterii Echipei Naţionale cum sărbătoresc trei momente de glorie din istoria Naţionalei. România-Columbia 1994, România-Argentina 1994 şi România-Anglia 1998 sunt meciurile care au scos cei mai mulţi români în stradă si au nascut sentimente neegalate de mandrie pentru prima reprezentativa. „Data viitoare vrem să cântăm iar în stradă!”, spune URSUS, care nu este numai sponsorul principal, dar şi cele mai înfocat suporter al Echipei Naţionale.
„Fiecare călătorie are suişuri şi coborâşuri, iar în vremuri dificile este bine să ai o imagine pozitivă a ceea ce va urma. Echipa Naţională de Fotbal reuneşte cei mai buni jucători iar românii îi urmăresc cu pasiune. URSUS îşi aminteşte sentimentul suporterilor atunci când echipa a obţinut respectul adversarelor şi i-a scos în stradă. Trei meciuri au creat acest sentiment puternic şi atmosfera de bucurie naţională. Această emoţie ar trebui să ne amintească de unde trebuie să pornim din nou: jucători, suporteri şi sponsori – să privim viitorul cu optimism ”, a declarat Grant McKenzie, Vicepreşedinte Marketing URSUS Breweries.
Noul ambalaj al dozelor URSUS a fost dezvoltat împreună cu agenţia de brand Publicis. Echipa care a lucrat la acest proiect din partea URSUS este formată din Mihai Bonca – Senior Brand Manager URSUS, Olivia Neacşu – Brand Manager URSUS şi Andrei Lăscuţ – Junior Brand Manager URSUS.
{mosloadposition user10}