Effie Awards, evenimentul ce oferă recunoaștere celor mai eficiente campanii publicitare din România, a premiat și anul acesta compania Ursus Breweries. Aceasta a obținut premiul Effie Gold în cadrul categoriei Alcoholic Beverages – Beer, cu campania de lansare a mixului de bere și limonadă URSUS Cooler, semnată de agenția Graffiti BBDO.
Prin intermediul campaniei integrate ”Mix de bere și limonadă. Dar Cooler”, URSUS Cooler a lansat pentru iubitorii de bere o nouă provocare răcoritoare, oferindu-le ocazia de a se bucura de o vară cooler. De la spoturi TV revoluționare, ilustrând în stilul URSUS îmbinarea spectaculoasă a gustului de bere cu cel al limonadei, la aplicația de Facebook ”Află cât de cooler ești” sau campionatul de volei pe plajă organizat la Mamaia ”URSUS Cooler Master Beach Volleyball”, acest nou produs a pătruns pe piața mixurilor de bere cu o soluție răcoritoare, disponibilă și în varianta fără alcool – o premieră în România pe piața mixurilor de bere. Astfel, URSUS Cooler, a cărui poveste de succes începe chiar cu numele, asociat cu un brand cu atitudine, a ajuns la finalul verii 2013 să depășească așteptările echipei URSUS, urmând o evoluție ascendentă în ceea ce privește preferințele consumatorilor pentru un mix de bere și limonadă, dar Cooler.
”Effie Gold, obținut pentru campania de lansare URSUS Cooler, ne reconfirmă faptul că, printr-o campanie de comunicare integrată, am reușit să conturăm în jurul acestui produs optimismul și pofta de viață cu care facem campaniile pentru marca URSUS, aducând în același timp o soluție de răcorire perfectă pentru momentele estivale petrecute cu prietenii. În plus, ne bucurăm că demersul nostru strategic s-a bucurat de rezultate excelente, depășind obiectivele setate și demonstrând o utilizare eficientă a resurselor, dar și a noilor canale de comunicare.” declară Marian Olteanu, Senior Brand Manager URSUS.
Campania de lansare a fost concepută de echipa Graffiti BBDO – Vlad Lazăr, Director de creație, Octavian Toma, Head of Art, Viorel Samoilă, Graphic Designer, Alexandru Mălăescu, Art Director, Cristian Scurtu, Copywriter, Eleodor Ghenoiu, Strategy Planner, Roxana Mălăescu, Group Account Director, Delia Arghir, Account Director, Cristiana Plavicheanu, Senior Account Executive, și Liviu Isop, AV Producer, în strânsă colaborare cu echipa URSUS, formată din Marian Olteanu, Senior Brand Manager URSUS, Ioana Tănasă, Senior Innovation Manager, Loredana Catană, Brand Activation Manager, Victor Teioșanu, Brand Manager, Alina Martinescu, Junior Brand Manager, Iulia Dobre, Junior Brand Manager, și Mihai Bârsan, Vice Preşedintele de Marketing al Ursus Breweries.
La un an de la lansare, URSUS Cooler continuă seria inovațiilor, introducând pe piață în această vară noua doză specială cu senzor de răcire, care indică momentul în care berea se află la temperatura ideală de servire. Astfel, URSUS Cooler își consolidează poziția pe piața mixurilor de bere, după o lansare premiată cu un Effie Gold pentru cea mai eficientă campanie publicitară din industria berii.