StudentFilmWeekend, proiectii gratuite de film, continua la Costinesti, in Piateta Radio Vacanta. Peste 1 000 de spectatori au putut viziona saptamana trecuta “Marley & Me”, “The Ugly Truth” si unul dintre cele mai controversate filme lansate anul trecut, “Inglorious Basterds”. Publicul a experimentat emotii autentice, a trecut de la agonie la extaz si a aplaudat prestatia actorilor Brad Pitt, Jennifer Aniston, Clive Owen, Robin Williams, John Travolta, Katherine Heigl si Gerard Butler. StudentFilmWeekend se va desfasura in perioada 23 iulie – 29 august. Weekend-ul viitor vor rula “Avatar”, “Old Dogs” si “Sherlock Holmes”. Proiectiile au loc in Piateta Radio Vacanta, aflata langa Obelisc, incepand cu ora 21.30. Intrarea este libera, accesul fiind permis tinerilor peste 18 ani.
Vinerea trecuta StudentFilmWeekend a adus din nou voia buna in statiunea Costinesti. In prima seara a rulat “Marley & Me", o comedie haioasa cu Jennifer Aniston si Clive Owen, despre un cuplu de tineri proaspat casatoriti care invata lectii importante de viata de la un catel adorabil, neastamparat si hiperactiv. Emotiile spectatorilor au alunecat dintr-o extrema in alta, au ras si au plans, pe masura ce aventurile lui Marley se derulau pe ecran. “Inglorious Basterds”, ultima productie semnata Quentin Tarantino, despre care criticii afirma ca depaseste „Gomora” si „Frost/Nixon” la capitolul cele mai bune filme straine care au rulat in 2009 in Romania, a fost vizionat sambata seara. Filmul a provocat emotii puternice si comentarii din partea publicului. S-a ras mult si duminica seara, la “ Adevărul gol-goluţ”, o comedie isteaţă şi sexy despre bărbaţi, femei şi prăpastia dintre felurile în care gândim unii despre ceilalţi, visăm, sau ne încercăm puterea de seducţie asupra sexului opus. Filmele in aer liber au devenit deja un punct de atractie al statiunii, iar multi turisti fac parte din publicul obisnuit. Ideea de a viziona un film in aer liber este primita din ce in ce mai bine in fiecare weekend. Concursurile cu premii oferite de catre parteneri reprezinta si ele un important punct de atractie.
StudentBank.ro powered by Raiffeisen Bank a lansat concursul “Cel mai tare viral”. Participantii trebuie sa realizeze un filmulet de maxim 3 minute, sa se inregistreze pe www.studentfilmweekend.ro in perioada 1 – 31 august si sa posteze filmuletul pe pagina FaceBook a StudentBank intre 1 si 7 septembrie. Castigatorii vor fi anuntati pe 15 septembrie. La concurs pot participa doar persoanele care detin calitatea de studenti in anul universitar 2009 – 2010.
Doritorii pot urmari intregul program al evenimentului este pe www.studentfilmweekend.ro. Intrarea este libera, dar rezervata persoanelor peste 18 ani! Evenimentul este organizat cu aprobarea Biroului de Turism pentru Tineret (BTT), in parteneriat cu Primaria Costinesti si cu sprijinul Ursus Breweries, Lay’s, StudentBank.ro – powered by Raiffeisen Bank si Romtelecom.
Evenimentul isi pastreaza componenta educationala, legata de stilul de viata al studentilor. Ursus Breweries i-a provocat pe cei prezenti sa isi testeze cunostintele despre efectele consumului de alcool si sa „gaseasca echilibrul” intre expresii care definesc un comportament responsabil, fata de unul iresponsabil. Participantii care au raspuns corect au primit kit-uri promotionale ale campaniei „Afla-ti echilibrul!”
„Am vazut o reactie pozitiva la adresa initiativei noastre si vom continua sa ii incurajam pe tineri sa-si gaseasca echilibrul cand vine vorba despre consumul de alcool. Petrecerile sunt o excelenta ocazie de relaxare si de intalnire cu prietenii – si bineinteles pentru a-ti face noi prieteni, dar e bine sa stii cum poti sa te distrezi, band o bere, fara a depasi masura. De aceea e important ca tinerii sa aiba la indemana informatia corecta despre consumul de alcool. Astfel, ii asteptam pe site-ul www.desprealcool.ro pentru a afla mai multe despre efectele consumului de alcool si pentru a putea face o alegere corecta, in cunostinta de cauza”, a declarat Diana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries.
In weekend-ul care urmeaza, tinerii vor putea viziona “Avatar” (vineri 6 august), “Old Dogs” (sambata 7 august) si “Sherlock Holmes” (duminica 8 august).
Evenimentul este organizat de Media Image Factory si CharityGift.ro cu aprobarea BTT si in parteneriat cu Primaria Costinesti, cu sprijinul Ursus Breweries, Lay’s, StudentBank.ro – powered by Raiffeisen Bank si Romtelecom.
Partener media principal Kiss Fm. Parteneri media: Adevarul de Seara Constanta, Constanta TV, Zile si Nopti, Constanteanul.com, Studentie.ro, RegieLive.ro, OnlineStudent.ro, Metropotam.ro, 9am.ro, PresainBlugi.ro, Port.ro, Roportal.ro, Stiridebine.ro si Bucuresteni.ro.