United Romanian Breweries Bereprod (URBB) l-a numit pe domnul Roccos Cosmatos în funcția de Vicepreședinte de Marketing al companiei. În această calitate, domnul Cosmatos va conduce dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing pentru toate mărcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Granini și Bilbor. Roccos Cosmatos îl urmează în funcţia de Vicepreședinte Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB) pe Doron Zilberstein, al cărui mandat s-a încheiat anul acesta.
Roccos Cosmatos are peste 15 ani de experiență în funcţii de conducere în departamente de strategie, marketing, business development, planificare financiară și vânzări. Cu o vastă expertiză de management pe pieţe emergente ca România, Malaezia şi Bulgaria, de-a lungul carierei sale a lucrat în industrii precum FMGC, auto, farmaceutice. Roccos Cosmatos este absolvent al University of Victoria din Canada, fiind licenţiat al Facultăţii de Business cu specializare în Comerţ.
„Nouă funcție pe care o dețin în cadrul URBB îmi aduce atât mândrie, cât şi o nouă provocare. Mă alătur cu entuzism unei companii de succes, cu mărci internaţionale renumite în portofoliu. Piața românească este matură și competitivă, iar rolul meu va fi să asigur dezvoltare viitoare şi consolidarea brandurilor noastre pe toate segmentele de activitate: bere, apă minerală, băuturi răcoritoare. Sunt foarte fericit să fac parte dintr-o echipă extraodinară de profesionişti şi sunt încrezător că împreună vom continua să obținem rezultate foarte bune aici, în România", a declarat Roccos Cosmatos, Vicepreședinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod.
Roccos Cosmatos este căsătorit și locuiește în România de 15 ani. Printre hobby-urile sale se numără strategia, rugby, înot, filme, fiind pasionat totodată de istorie.