· smart îmbină mobilitatea şi creativitatea în cadrul Inspired
· smart – maşina oficială a concursului Inspired 2011
· smart lansează pagina oficială de facebook smart România
Pentru a doua oară, consecutiv, smart îmbină mobilitatea şi creativitatea în cadrul celei de a cincea ediţii a concursului de idei Inspired. Mai exact, maşina oficială Inspired 2011 abordează un nou look şi pleacă în căutarea creativităţii.
Creativitatea dă bine cu ingeniozitatea. Iar smart adaugă: şi cu mobilitatea! Astfel, urmând traseul de anul trecut, în luna octombrie, smart porneşte în Caravana Inspired 2011, ce cuprinde 7 oraşe (Bucureşti, Iaşi, Cluj, Timişoara, Arad, Sibiu, Oradea) şi 23 de facultăţi din România.
Pentru o călătorie în lumea artiştilor şi o competiţie a ideilor creative, Inpired a ales şi în acest an drept partener urbanul agil, acesta fiind principalul partener al echipei în organizarea competiţiei. De asemenea, maşinile oficiale Inspired sunt şi în acest an personalizate cu ajutorul unor artişti de valoare: Ghica Popa, Ştefan Ferencz, Dan Miron şi Matei Branea.
Tot la început de octombrie, smart face o surpriză tuturor fanilor săi, lansând şi pagina oficială de Facebook smart România (www.facebook.com/smartRomania) – un spaţiu online în care micuţul capabil să facă senzaţie urbană pregăteşte o mulţime de surprize tuturor celor care vor alege să-i devină prieteni: concursuri, exclusivităţi, ştiri, materiale video şi foto.
În ceea ce priveşte competiţia Inspired, smart va fi alături de toţi concurenţii, care se pot înscrie în perioada 5 octombrie – 7 noiembrie 2011 la una sau mai multe dintre cele 9 secţiuni (Architecture, Fashion Design, Photography, Dramaturgy, Illustration, Graphic Design, Interior Design, Product Design, Accessories) prin crearea unui cont pe pagina web oficială. Aceştia îşi vor putea încărca mapele pe site în intervalul 5 octombrie – 23 noiembrie 2011. Cele 9 teme de concurs sunt disponibile pe www.concurs-inspired.ro.
După încheirea înscrierilor, în perioada 25 noiembrie – 2 decembrie, lucrările vor fi vizualizate şi notate de membrii juriului, o echipă formată din oameni care trasează repere culturale şi profesionale noii generaţii. Câştigătorii şi finaliştii vor fi anunţaţi la Gala Inspired 2011, în decembrie. În cadrul evenimentului, vor fi vernisate primele 10 lucrări de la fiecare secţiune de concurs şi vor fi înmânate câştigătorilor voucherele cu premii. În lunile următoare, vor avea loc evenimentele generate de INSPIRED 2011 – evenimente de intrare în posesia premiilor.
Site-ul oficial www.concurs-inspired.ro este rezultatul unei schimbări complete a design-ului, cu un look îndrăzneţ şi jucăuş, care are la bază identitatea vizuală creată de artistul Ghica Popa, Preşedinte de juriu Inspired – Illustration 2011. Identitatea a fost declinată de Stefan Ferencz, finalist Inspired – Graphic Design 2011 şi cooptat în echipa INSPIRED ca art director al proiectului.
INSPIRED este un concurs de idei naţional şi online organizat de Asociaţia INSPIRED. Concursul se adresează tinerilor intre 18 şi 35 de ani care doresc să înceapă o carieră într-unul dintre domeniile vizate de Inspired, cât şi celor care sunt deja activi în profesiile respective. Principala platformă de desfăşurare a competiţiei este www.concurs-inspired.ro, în perioada 5 octombrie – 16 decembrie 2011.
Mai multe detalii despre smart sunt disponibile la adresele //ro.smart.com, www.media.mercedes-benz.ro şi www.facebook.com/smartRomania.