- Urban Logistic se așteaptă la o creștere de 350% a cifrei de afaceri în 2021
- Comparativ cu 2019, compania și-a crescut numărul de angajați cu 150%
- Compania Urban Logistic este într-un proces de a angaja 100 de șoferi noi în următoarele luni
- Cifra de afaceri în 2020 a companiei Urban Logistic s-a triplat comparativ cu anul 2019
- În 2021, echipa de livratori se va mări cu încă 250 de noi colegi
Urban Logistic este un jucător pe piața de servicii de livrări la domiciliu și livrări rapide din București. Serviciile de livrări last-mile ale companiei se adresează atât persoanelor fizice cât și companiilor și birourilor mici și medii.
Compania a cunoscut o majorare de 250% a cifrei de afaceri, mărindu-și echipa la 68 de angajați de la 27, în 2019. Datorită creșterii înregistrate în acest an, dar și accentuării nevoii de livrări în perioada pandemiei, Urban Logistic semnează acum parteneriate noi cu diferite branduri, precum supermarketurile Mega Image.
Urban Logistic a prins contur la începutul anului trecut când au fost achiziționate primele 35 de scutere, iar în luna iunie a fost dat startul serviciilor de livrare last-mile. În timpul pandemiei, datorită numărului mare de solicitări de pe piață, Urban logistic și-a dublat cifra de afaceri și au achiziționat încă 30 de scutere.
Lars Lund, fost Country Manager Kika România, principal acționar în Urban Logistic
”Cea mai mare schimbare pe care o vedem este creșterea vânzărilor online și că așteptările consumatorului final sunt o livrare mai rapidă și mai bună. Și acest lucru îl putem obține pentru ei, deoarece operăm numai pe scutere (cu excepția perioadelor în care condițiile meteo nu ne sunt favorabile: zăpadă sau gheață de pe drum), astfel încât să putem depăși timpul de livrare la 98% din livrări. Afacerea online va crește doar pe măsură ce putem livra orice se potrivește în cutia scuterului nostru, în decurs de o oră în București” a declarat Lars Lund, principalul acționar al Urban Logistic și fost Country Manager Kika România, Croația & Serbia.
În următoarele luni ale anului 2020, se așteaptă o creștere a volumului de livrări, dar și a numărului de angajați și o creștere a cifrei de afaceri cu 350%. Urban Logistic își va mări echipa de livratori pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor din partea clienților, dar și pentru a-și susține actualii angajați și parteneri.
Urban Logistic a deschis peste 100 de oportunități de angajare în timpul pandemiei pentru șoferi livratori pe scuter. Cu un număr mai mare de șoferi și angajați, compania va putea asigura o livrare cât mai rapidă, iar acest lucru este foarte important mai ales pentru dezvoltarea comerțului online.
”Echipa pe care o construim este concentrată și se bazează pe valori. Vrem să ne asigurăm că oamenii pe care îi aducem în echipă împărtășesc valorile noastre și dorim să oferim clientului cel mai bun serviciu. Ne concentrăm pe onestitate, integritate și pasiune pentru viață și am găsit mulți oameni cu aceste calități. Avem, de asemenea, un obiectiv de 80% promovare internă și acest lucru înseamnă că oferim noi locuri de muncă pe măsură ce creștem către propriul personal pentru a dezvolta cunoștințele și munca în echipă” a declarat Oana Pîrvu, COO Urban Logistic.
Până la 250 de noi angajați în 2021
Referitor la planurile Urban Logistic pentru viitoare parteneriate, compania vizează colaborarea cu cât mai multe platforme ecommerce care au nevoie de servicii rapide de livrări (sub 1 oră sau livrări în decursul aceleiași zile).
Pentru anul 2021, compania se așteaptă să înregistreze o creștere a vânzărilor și a cifrei de afaceri, dar mai ales o creștere a echipei de șoferi livratori pe scuter Urban Logistic, de până la 250 de noi angajați.
”Motivația companiei este de a-și dezvolta o echipă de servicii bună, unde clienții sunt surprinși pozitiv de ceea ce primesc. Știm ca suntem ultimii oameni care au atins produsul înainte ca acesta să intre în mâna clienților finali și avem o mare responsabilitate pentru reprezentarea companiilor pentru care livrăm. Motivația mea personală pentru dezvoltarea unei afaceri în România este dragostea mea pentru țară și dorința de a crea un mediu de lucru pozitiv. Sunt atât de mulți oameni buni în această țară și îmi place să lucrez cu ei”, a continuat Lars Lund, principalul acționar al Urban Logistic.