Cu ajutorul unui invitat special, Maurice Lévy și Arthur Sadoun pun accentul pe tipurile de cancer cauzate de HPV.
2022 a fost un an de excepție pentru Publicis pe toate planurile. Însă, în loc să sărbătorească aceste realizări, Grupul a ales să se folosească de impactul filmului său anual cu urări de sărbători pentru a crește gradul de conștientizare în ceea ce privește Virusul Papiloma Uman.
În ciuda faptului că 80% dintre adulți vor contracta HPV la un moment dat pe parcursul vieții, de prea mult timp tipurile de cancer asociate acestui virus au fost ascunse, ferite, stigmatizate. Prin urmare, acestea au devenit un ucigaș tăcut omniprezent.
Aceasta este o temă deosebit de personală pentru CEO-ul Publicis Groupe, Arthur Sadoun, deoarece a fost diagnosticat și tratat pentru un tip de cancer asociat cu HPV la începutul acestui an.
HPV este corelat cu o creștere semnificativă a numărului de cazuri de cancer atât la bărbați, cât și la femei, în ciuda disponibilității unui vaccin foarte eficient. În timp ce unele țări au făcut din vaccinarea tinerilor împotriva virusului o prioritate, gradul de conștientizare rămâne relativ scăzut la nivelul întregii populații.
Alături de Maurice și Arthur în materialul dedicat Urărilor din acest an este un invitat special, care a trecut de asemenea printr-un tip de cancer asociat cu HPV, pentru a-i încuraja pe toți cei din echipa Publicis și, sperăm, nu numai, să se protejeze pe ei înșiși și pe cei dragi de aceste afecțiuni asociate care pot fi prevenite.
Filmul Publicis Groupe dedicat Urărilor pentru 2023 a fost creat de Le Truc, în parteneriat cu Prodigious.