Follow My Delivery este un serviciu îmbunătățit ce le oferă clienților vizibilitate fără precedent și contribuie la o experiență de shopping fără cusur
UPS lansează Follow My Delivery, varianta îmbunătățită a serviciului UPS My Choice®, și oferă acum flexibilitate, comoditate și vizibilitate în ziua livrării fără precedent. Peste 22 de milioane de membrii UPS My Choice din Statele Unite, care folosesc dispozitivele mobile și PC-urile, pot monitoriza acum în timp real pe o hartă traseul coletelor lor urgente expediate prin UPS® Air și UPS Worldwide Express®. Noua opțiune Follow My Delivery le permite destinatarilor accesul la o hartă virtuală cu toate detaliile despre locul în care se află coletul în procesul de livrare. UPS intenționează să extindă opțiunii Follw My Dream pentru mai multe servicii.
„Am îmbunătățit continuu cel mai puternic instrument de acest fel din industrie, iar actuala variantă este cea mai bună”, declară Teresa Finley, director de marketing în cadrul UPS. „Follow My Delivery este cel mai recent exemplu al modului în care poate fi utilizată tehnologia pentru a îmbunătăți experiența de livrarea a consumatorului din comerțul electronic, din momentul achiziției, până la momentul livrării.”
De la lansarea serviciului UPS My Choice, în 2011, UPS le-a oferit consumatorilor controlul și flexibilitatea dorite și necesare în gestionarea expedițiilor lor. În plus fată de soluția UPS My Choice, compania colaborează îndeaproape cu liderii mondiali din ecommerce, pentru ca aceștia să înregistreze creșteri profitabile, implementând o suită de soluții UPS dedicate ecommerce. Aceasta include omni-channel, onorarea comenzilor web, retururi simplificate, rețeaua de Acces Point a UPS, informații esențiale despre prețuri, magazine web disponibile în mai multe limbi, servicii vamale, precum și alte produse și servicii esențiale pentru a accelera comerțul electronic intern și internațional.
„Un alt exemplu al tehnologiei UPS care sprijină clienții să accelereze vanzările și să construiască on-line loialitatea consumatorilor este reprezentat de notificările personalizate de livrare UPS My Choice”, adăugă Finley. „Cu ajutorul acestor notificări, retailerii din ecommerce le pot trimite consumatorilor online oferte de discount personalizate, recomandări de produse sau mesaje de mulțumire,acestea făcând parte din alertele de livrare UPS My Choice.”
Membrii UPS My Choice primesc un e-mail sau un mesaj text în ziua anterioară livrării coletului. Dacă nu sunt acasă, ei pot reface traseul de livrare pentru majoritatea coletelor la locul de muncă, la un vecin sau la o locație în apropierea unui UPS Access Point™.
Serviciul UPS My Choice este o caracteristică cheie a aplicației UPS Mobile™, disponibilă în 16 țări. Aplicația ajută la îmbunătățirea așteptărilor consumatorilor în materie de livrare a coletelor, aceasta fiind descărcată de peste 8 milioane de ori pe iOS și pe dispozitivele Android.
UPS poate extinde accesul retailerilor la piețele internaționale prin intermediul UPS i-parcel, un serviciu tehnologic inovator, care îi sprijină pe comercianții și exportatorii online din SUA și Marea Britanie, să ofere cumpărătorilor internaționali o experiență de shopping fără cusur. UPS i-parcel îi conectează pe comercianți la 100 de milioane de consumatori la nivel global, printr- o platformă integrată care include traduceri, opțiuni de monedă locală, costuri esențiale și opțiuni de expediere low-cost, toate acestea pe front-end-ul retailerului.