UPS (NYSE: UPS) oferă posibilitatea clienților din S.U.A. să își vândă produsele la nivel global cu aceeași viteză de livrare ca în interiorul țării. Companiile care programează ridicarea coletelor într-o zi de sâmbătă și care fac expediții către una dintre cele 57 de piețe internaționale cheie vor beneficia de procesarea și expedierea coletului sâmbătă, iar acesta va ajunge la destinație luni, cu o zi mai devreme față de timpii anteriori de tranzit oferiți de UPS. Țările de destinație se află în America de Nord, America de Sud, Europa și Asia-Pacific. Mai multe destinații vor fi adăugate în decursul acestui an.
„O zi reprezintă o diferență enormă atunci când vine vorba despre clienții internaționali care plasează o comandă” a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International. „Acest serviciu deschide o plajă largă de oportunități pentru companiile din S.U.A., în special pentru companiile online mici și mijlocii, care doresc să își exporte produsele pe piețele internaționale în creștere. Prin conectarea retailerilor online la rețeaua logistică internațională a UPS, îi ajutăm să răspundă mult mai bine așteptărilor clienților și să concureze cu retailerii online de pe piețele locale.”
Noul serviciu de ridicare a comenzii de export sâmbăta va aduce beneficii companiilor din S.U.A. care vor să expedieze colete șase zile pe săptămână sau celor care au nevoie de livrare rapidă pentru comenzile din weekend. Odată cu acest serviciu este extins portofoliul UPS existent, care include pentru clienții din S.U.A. servicii la sol de livrare și de ridicare a coletelor sâmbăta, lansate în 2017 și care a reprezentat una dintre dintre cele mai mari îmbunătățiri a timpilor de tranzit din istoria de 110 ani a companiei.
Activitatea de export implică multiple beneficii pentru companii. Pe lângă deschiderea unor oportunități de atragere de clienți și parteneri noi, asigură și o diversificare suplimentară a veniturilor. Companiile care exportă în mai multe țări au cu 8,5% mai puține șanse¹ să intre în faliment, față de companiile care nu exportă.
Mai mult decât atât, organismul administrativ însărcinat cu sprijinirea IMM-urilor americane, Small Business Administration, raportează că, din 30 de milioane de companii americane, mai puțin de 1% au activități de export în prezent, iar 58% exportă doar într-o singură țară. Cu 95% din cumpărători localizați în afara S.U.A., există o piață vastă neexploatată, care este pregătită pentru noi oferte.
Îmbunătățirea serviciilor UPS înseamnă și un risc mai scăzut de abandon al produselor din coșul de cumpărături de către clienții online, deoarece un serviciu de livrare mai rapid crește competitivitatea online și oferă notorietate internațională retailerilor online. Retailerii online din SUA care își extind prezența la nivel internațional raportează mai puține vânzări pierdute, datorită opțiunilor livrare din stoc și a altor soluții de e-fulfillment UPS.
Datorită celor peste 28.000 de locații UPS Access Point din întreaga lume, printre care se numără și companii independente, care oferă cumpărătorilor online un loc convenabil și sigur pentru a-și ridica comenzile, această extindere a serviciilor crește semnificativ capacitatea exportatorilor americani de a expedia colete către clienții lor oricând și oriunde.
Multiple industrii cu o bază de clienți globală, de la companii auto și high-tech până la furnizori de servicii medicale pot beneficia de această zi de operare suplimentară. Acest lucru le permite să adauge o a șasea zi de livrare la nivel internațional oferindu-le astfel oportunitatea să își ruleze stocurile mai rapid, să își utilizeze spațiul mai eficient și să își crească productivitatea.
Principalele destinații de export |
||||
Îmbunătățirile serviciului de ridicare a coletelor sâmbăta pentru activitățile de export din cadrul serviciilor UPS Worldwide Express sunt disponibile pe aceste importante piețe internaționale: |
||||
America |
Europa |
Asia Pacific |
||
Belize |
Andorra |
Italia |
Hong Kong |
|
Bolivia |
Austria |
Letonia |
Japonia |
|
Canada |
Belgia |
Lituania |
Malaezia |
|
Columbia |
Bulgaria |
Luxemburg |
Singapore |
|
Costa Rica |
Croatia |
Malta |
Coreea de Sud |
|
Republica Dominicană |
Cipru |
Olanda |
Taiwan |
|
El Salvador |
Republica Cehă |
Norvegia |
Thailanda |
|
Guatemala |
Danemarca |
Polonia |
||
Honduras |
Estonia |
Portugalia |
||
Mexic |
Finlanda |
Romania |
||
Nicaragua |
Franța |
Slovacia |
||
Panama |
Germania |
Slovenia |
||
Paraguay |
Grecia |
Spania |
||
Insulele Turks și Caicos |
Groenlanda |
Suedia |
||
Uruguay |
Ungaria |
Elveția |
||
Insulele Virgine SUA |
Irlanda |
Turcia |
||
Israel |
Marea Britanie |
¹ Sursa: https://www.trade.gov/cs/factsheet.asp.