Peste două milioane de consumatori UPS (NYSE: UPS) utilizează serviciul online UPS My Choice® în Europa pentru a-și gestiona expedițiile. Serviciul este gratuit și a fost lansat în octombrie 2014 și pune la dispoziția retailerilor o platformă care oferă cumpărătorilor vizibilitate sporită și control asupra statusului livrării produselor achiziționate online.
În prezent, peste 26 de milioane de clienți utilizează serviciul UPS My Choice în întreaga lume.
Membrii UPS My Choice® primesc un e-mail sau un SMS cu o zi înainte de livrare. În cazul în care nu sunt acasă, pot redirecționa majoritatea coletelor la locul de muncă, la un vecin sau la o locație UPS Access Point™ din apropiere. Astfel de locații, precum magazine alimentare de cartier, tutungerii și stații de benzină și-au prelungit orarul de funcționare atât seara, cât și în weekend. Cele mai multe alerte includ și o perioadă estimativă de livrare. Retailerii pot trimite clienților mesaje suplimentare, integrate în alerta UPS My Choice, inclusiv oferte de loializare sau informații despre produse conexe, în cazul în care astfel de oferte sunt disponibile.
Pe durata aglomerată a vacanței de vară, membrii UPS My Choice® pot gestiona livrările utilizând o setare de vacanță, astfel încât pachetele să fie reținute și livrate la întoarcerea acasă. De asemenea, un calendar online ajută membrii să gestioneze expedițiile într-un singur loc.
„UPS My Choice® le oferă cumpărătorilor online confort și control”, declară Jim Kearney, managing director UPS România, Grecia, Ungaria. „Odată cu dezvoltarea continuă a comerțului online la nivel mondial, crește și numărul de colete. Portofoliul nostru de servicii pentru retaileri se axează pe sprijinirea dezvoltării afacerilor acestora, prin îmbunătățirea experienței de cumpărare online.”
Serviciul UPS My Choice® este o funcționalitate cheie a aplicației UPS Mobile™, disponibilă în 12 țări din Europa – Austria, Belgia, Danemarca, Franța, Germania, Italia, Olanda, Polonia, Spania, Suedia, Elveția și Marea Britanie.