• UPS Returns® Manager oferă comercianților gestionare online și vizibilitate a retururilor
• Utilizatorii pot face un retur pentru coletele autorizate, din orice pagină de urmărire a coletelor UPS
• UPS Returns® Manager este disponibil și în România
UPS (NYSE:UPS) lansează UPS Returns® Manager, un instrument online gratuit, care le permite comercianților online să își personalizeze politicile de retur.
Clienții business UPS pot gestiona acum retururile fără a fi necesară integrarea de noi tehnologii în cadrul sistemelor IT. Utilizatorii serviciului pot imprima o etichetă de retur direct din platforma de urmărire a coletelor ups.com tracking (web și mobil) și din alertele e-mail.
UPS Returns Manager, disponibil acum în 44 de țări, printre care și România, le oferă comercianților online un instrument valoros pentru gestionarea retururilor pe o piață globală în care cumpărătorii returnează, în fiecare an, mărfuri în valoare de sute de miliarde de dolari. Conform estimărilor din diferite industrii, costurile de procesare a retururilor se încadrează între 10%-15% din costul mărfurilor vândute.
„Retururile online reprezintă o povară pentru mulți comercianți din Europa și clienții acestora. UPS Returns Manager facilitează acest proces”, a declarat Abhijit Saha, vicepreședinte de marketing, UPS Europa. „Acest instrument este soluția ideală pentru orice expeditor, în special pentru comercianții mici și mijlocii care nu dispun de competențe interne. UPS este primul furnizor de servicii logistice care le oferă clienților posibilitatea de a crea o expediere retur dintr-o pagină de urmărire a coletelor.”
UPS Returns Manager oferă numeroase beneficii comercianților care livrează cu UPS:
• Posibilitatea de a pre-autoriza expedierile de retur pentru conturile specificate
• Un proces de retur facil și controlat, similar cu cel al marilor magazine de retail, dar fără integrare de tehnologie
• Informații despre afacere și alte date despre motivele returului
• O modalitate rapidă și simplificată de furnizare a etichetelor de retur pentru clienți
• O alternativă rentabilă pentru introducerea unei etichete de retur în fiecare colet extern
• Creșterea loialității clienților datorită unui proces de retur facil.
Studiul UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer din 2016 a relevat că mai mult de jumătate dintre comercianții online consideră că acceptarea și gestionarea retururilor reprezintă o provocare majoră și că mulți cumpărători online verifică termenii politicii de retur a unui comerciant atunci când decid să facă o achiziție.
UPS Returns Manager va fi disponibil în 44 de țări și teritorii pentru retururile de colete domestice și intra-UE.
UPS Returns Manager este disponibil în următoarele țări |
|||
Argentina |
Republica Dominicană |
Luxemburg |
Serbia |
Austria |
Estonia |
Malaezia |
Singapore |
Belgia |
Finlanda |
Mexic |
Republica Slovacă |
Brazilia |
Franța |
Olanda |
Slovenia |
Bulgaria |
Germania |
Nigeria |
Africa de Sud |
Canada |
Grecia |
Norvegia |
Spania |
Chile |
Ungaria |
Polonia |
Suedia |
Croația |
Irlanda |
Portugalia |
Elveția |
Cipru |
Italia |
Puerto Rico |
Emiratele Arabe Unite |
Republica Cehă |
Letonia |
România |
Anglia |
Danemarca |
Lituania |
Rusia |
Statele Unite ale Americii |