· După recenta lansare în SUA, Canada, China, Hong Kong și Marea Britanie, serviciul UPS® Worldwide Economy este acum disponibil și clienților din Germania, Franța și Olanda – alte piețe vor urma.
· Serviciu de transport transfrontalier eficient din punct de vedere al costurilor, conceput să ofere IMM-urilor flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate.
UPS (NYSE:UPS) extinde serviciul UPS® Worldwide Economy în Europa, o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru produse cu greutate și dimensiuni reduse. După lansarea din iulie 2019 în SUA, Canada, China, Hong Kong și Marea Britanie, serviciul este acum disponibil și clienților din Germania, Franța și Olanda, fiind planificate în viitor lansări și pe alte piețe europene. Serviciul UPS Worldwide Economy oferă companiilor o opțiune eficientă de transport pentru deservirea clienților din piețe e-commerce cheie din Europa și din afara granițelor acesteia.
„Extinderea serviciului UPS Worldwide Economy în unele dintre cele mai mari piețe de e-commerce din Europa este parte din angajamentul nostru de a oferi IMM-urilor acces la aceleași servicii fiabile și de calitate de care beneficiază și clienții noștri companii mari”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International. „Vânzările online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comerțul electronic global în 2022. Pe măsură ce comerțul transfrontalier B2C și B2B se extinde tot mai mult, UPS va continua să ofere flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate. Serviciul UPS Worldwide Economy oferă micro-multinaționalelor opțiuni prin care pot valorifica oportunitățile de dezvoltare la nivel internațional.”
„Clienții noștri se orientează tot mai mult către export ca o modalitate de a-și dezvolta afacerile”, a declarat Abhijit Saha, vicepreședinte marketing, UPS Europe. „Creșterea spectaculoasă a comerțului online a reprezentat un atu pentru companiile mici și mijlocii care doresc să se extindă. Cercetările noastre arată că 68% dintre clienții online fac cumpărături la nivel internațional, așadar nu reprezintă o surpriză faptul că activitatea de comerț online transfrontalier va crește de două ori mai rapid decât comerțul electronic intern. Serviciul UPS Worldwide Economy răspunde cererii tot mai mari de servicii de transport pentru produse cu greutate și dimensiuni reduse. Credem că accesibilitatea soluției noastre le va permite companiilor să-și extindă serviciile de comerț electronic pe noi piețe din întreaga lume.”
Potrivit unui raport al Comisiei Europene, țările UE au exportat bunuri în valoare de aproape 2 trilioane de euro în afara granițelor, în 2018. Exportul reprezintă o modalitate de a accesa noi clienți și ajută companiile să-și diversifice veniturile pentru a contrabalansa schimbările economice.
Serviciul UPS Worldwide Economy oferă beneficii companiilor din segmentele B2C și B2B, care doresc să exporte către destinații e-commerce cheie, dar care au așteptat o modalitate mai accesibilă de a face livrări internaționale.
„Datorită acestui cumul de beneficii – tarife competitive, servicii similare de ridicare colete și rețeaua globală de logistică a UPS – oferim servicii mai simple și mai economice, chiar și pentru cei mai mici dintre clienții noștri, care le permit acestora să concureze la nivelul unor micro-multinaționale,” a adăugat Saha.
Lansat în iulie 2019, serviciul UPS Worldwide Economy oferă clienților mai multă flexibilitate, permițându-le să aleagă între servicii de livrare cu taxele vamale plătite sau neplătite, vizibilitate îmbunătățită și urmărirea livrărilor prin intermediul UPS.com, precum și confortul și fiabilitatea accesului la rețeaua logistică globală a UPS.
Mai multe informații despre UPS Worldwide Economy, sunt disponibile aici.