Europa însumează 50% din business-ul internațional al UPS și este una dintre regiunile cu cea mai rapidă creștere
UPS (NYSE: UPS) aniversează 40 de ani de desfășurare a operațiunilor în Europa.
Pe 16 august 1976, compania a făcut primul pas în afara Americii de Nord, în Germania de Vest, iar de acolo s-a extins pe tot globul.
Operațiunile europene ale UPS au fost lansate cu doar 200 de angajați, 120 de camioane pentru livrări și 20 de unități. Însă această bază de operațiuni a deschis calea pentru o expansiune la nivel mondial fără precedent, de-a lungul a foarte mulți ani. În prezent, UPS are peste 45.000 de angajați, 14.000 de vehicule, inclusiv biciclete, și operează peste 400 de unități de coletărie. În plus, UPS dispune de 16.000 de locații UPS Access Point™ pe întregul continent, de unde clienții pot ridica și plasa colete.
„Ne uităm cu mândire la cei 40 de ani de succes în Europa și vreau să îi felicit pe toți angajații UPS din regiune”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS Europa. „Europa însumează 50% din business-ul internațional al UPS și este una dintre regiunile cu cea mai rapidă creștere pentru UPS. Ne-am angajat să investim două miliarde de dolari în rețeaua europeană între 2014 – 2019 – un angajament care îi va sprijini pe clienții noștri să crească în anii care vor urma.”
După Germania, în 1985, UPS s-a extins și mai mult pentru a conecta cinci țări europene de SUA – Franța, Marea Britanie, Belgia, Luxemburg și Olanda. După nici un an, compania a adăugat încă 10 țări europene în portofoliu. Astăzi, UPS ajută la conectarea afacerilor din 56 de țări europene și teritorii cu clienții lor, atât pe continent, cât și în întreaga lume.