- UPS oferă clienților IMM instrumentele necesare pentru a-i ajuta să reducă complexitatea procesului de export și control vamal
- Actualizările aduse website-ului ups.com simplifică schimburile comerciale transfrontaliere oferind clienților instrumente pentru determinarea clasificării codurilor tarifare și estimarea taxelor și impozitelor aplicabile
- Obiectivul UPS este de a valorifica uriașa oportunitate de creștere de pe piață, în condițiile în care vânzările online sunt estimate să ajungă la 6,5 trilioane de dolari până în 2023, în timp ce doar 20% din companiile mici europene și 1% din companiile din Statele Unite desfășoară activități de export
UPS (NYSE:UPS) anunță o actualizare majoră a website-ului www.ups.com, simplificând procesul de realizare a unei expedieri internaționale pentru clienții IMM din 116 țări. Actualizările sunt planificate etapizat, pe parcursul acestui an și vor oferi clienților suport în simplificarea activităților de transport internațional, ghidându-i în tot acest proces și punându-le la dispoziție informații proactive cu privire la costurile totale de expediere și taxele aferente.
Astfel, companiile își vor putea notifica clienții cu privire la eventuale costuri adiționale înainte de a face expedierea și vor beneficia de o experiență mai intuitivă atunci când fac expedieri internaționale, de informații utile legate de comerțul transfrontalier, dar și de o gestionare mai eficientă a documentelor.
„În ciuda creșterii incredibile a vânzărilor e-commerce la nivel global, estimate să ajungă la 6,5 trilioane de dolari¹ până în 2023, multe companii sunt reticente să desfășoare activități de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier”, a spus Nando Cesarone, președintele UPS International. „Mai specific, companiile mici nu-și permit să piardă clienți din cauza unor taxe neprevăzute. De asemenea, majoritatea IMM-urilor nu dispun de resursele necesare pentru a plăti un expert care să le ajute să se informeze cu privire la cerințele în materie de brokeraj vamal. Noua soluție de la UPS le permite clienților IMM să-și livreze produsele în întreaga lume.”
Chiar dacă din punct de vedere vizual ups.com nu va suferi multe schimbări, notificările din website vor fi afișate automat. Astfel, procesul este simplificat, iar utilizatorii nu mai sunt obligați să deschidă mai multe baze de date pentru aflarea codurilor tarifare aferente produselor și vor fi notificați din timp în cazul în care adresa unui destinatar se află pe lista companiilor sau persoanelor către care transportul este interzis. Cu ajutorul acestui instrument, expeditorii pot să își extindă bazele de clienți.
„În prezent, doar 20% din companiile mici și mijlocii din Europa au activități de export. Doar 1% din toate companiile din Statele Unite desfășoară activități de export, cu precădere în țările vecine,” adaugă Cesarone. „Prin simplificarea procesului de livrare dorim să le arătăm companiilor, în special celor mici, că vânzările internaționale pot fi la fel de simple ca cele interne. Actualizarea implementată va ajuta companiile să fie mai competitive și să evite surprizele, protejându-și, astfel, relația cu clienții.”
În ultimul an, UPS a implementat mai multe servicii care facilitează procesul de export, făcându-l mai accesibil pentru companii, indiferent de dimensiune. Acestea includ serviciul Saturday pick-up service pentru colete la export expediate de clienții din Statele Unite către 179 de țări, dar și UPS® Worldwide Economy care oferă flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate companiilor care au nevoie de un serviciu de transport transfrontalier eficient din punct de vedere al costurilor. De asemenea, compania intenționează să implementeze serviciul UPS My Choice® for Business în 29 de țări în 2020. Beneficiile includ notificări de livrare în avans, cu o zi înainte, dar și în ziua livrării, și timpul estimat de livrare într-un interval de 2, 3 sau 4 ore, pentru majoritatea codurilor poștale.
¹ Sursa: Grafic intern UPS, folosind diverse surse, inclusiv eMarketer, Internet Retailer și GSMA Intelligence.