HyperActive a dezvoltat platforma victorious.upc.ro, o şcoală online de talente pentru promovarea serialului Victorious, difuzat de Nickelodeon şi susţinut de UPC
„Ideea acestei platforme concurs a fost generată de nevoia de a creşte afinitatea utilizatorilor faţă de brandul UPC, pornind de la promovarea serialului Victorious. Nu avem obiective de vânzări, ci unele de factură «emoţională», deoarece ne dorim să creăm apropiere faţă de clienţi prin experienţa de divertisment oferită de UPC”, spune Andrei Nistor, Account Manager HyperActive.
Strategia a constat în implicarea tinerilor cu vârsta între 7 şi 18 ani, în mod activ şi interactiv, într-un concurs ce testează talentul participanţilor şi oferă o miză atractivă. În perioada 5 septembrie – 2 octombrie 2011 HyperActive îi încurajează pe fanii serialului să se înscrie pe website şi să frecventeze săptămânal cursurile online ale Şcolii Victorious.
Fiecare săptămână vine cu o nouă provocare, începând cu admiterea şi continuând cu teste specifice – dans, personalitate. În funcţie de performanţele sale, fiecare “elev” va acumula puncte, iar cu ajutorul prietenilor va reuşi să treaca de ultimul examen, testul de popularitate.
Cel mai talentat participant câştigă marele premiu – o excursie la Hollywood şi o vizită la platourile de filmare ale serialului Victorious pentru a face cunoştinţă cu actorii săi preferaţi.
Având în vedere că targetul este format din tineri, campania a inclus o comunicare masivă în mediul online prin Facebook, media display şi search pe Google, Yahoo şi prin social ads şi a fost susţinută în offline, din punct de vedere execuţional, în POSM.
Serialul Victorious se mândreşte cu peste 930,000 de fani pe Facebook şi a început să fie difuzat de curând şi în România. Fanii urmăresc aventurile adolescentei Tori Vega care învaţă la o prestigioasă şcoală de arte din America şi vrea să demonstreze că are talentul necesar pentru a deveni un star.
Mai multe detalii despre echipa implicată în dezvoltarea proiectului găsiţi aici: //www.hyperactive.ro/en/media-room/press-releases.