Noua campanie “Descoperă ceva extraordinar în fiecare zi!” promovează tehnologiile digitale UPC
UPC România a lansat o nouă campanie de comunicare al cărei obiectiv este promovarea tehnologiilor digitale ca și mijloace de dezvoltare personală. Campania reflectă viziunea UPC – Connect. Discover. Be free. – şi face apel la curiozitatea clienţilor, invitându-i să exploreze oportunităţile universului digital UPC.
Mesajul principal – “Descoperă ceva extraordinar în fiecare zi!” este transmis prin intermediul unei campanii integrate care include două spoturi TV, materiale tipărite, comunicare online şi PR.
“Campania noastră este o invitație şi, ȋn acelaşi timp, un manifest. Ȋi invităm pe iubitorii de tehnologie să descopere toate oportunităţile pe care universul digital UPC le oferă şi astfel le arătăm că tehnologia ȋi ajută să se dezvolte şi să descopere ceva nou. Totodată, promovăm un consum activ de media – căutarea acelui conţinut relevant pentru fiecare, dintr-o varietate de opţiuni. Facem apel la curiozitate şi folosim ca pretext de comunicare lucruri mai puţin ştiute care pot deveni foarte uşor subiect de conversaţie cu prietenii.”, declară Ariana Bădin, Director Marketing, Comunicare și PR UPC România.
Campania UPC va fi promovată pe TV prin intermediul a două spoturi care vor rula până pe 31 mai. Primul spot promovează brandul UPC, iar al doilea comunică oferta primăverii de la UPC – noile pachete de servicii digitale. Cele două spoturi TV pot fi urmărite aici: //www.youtube.com/channel/UChjix-wxtZq4HN_mzQYNO_g?feature=watch.
Pentru comunicarea ȋn magazine, UPC a ales să folosească tehnologia codurilor QR, combinată cu redecorarea magazinelor companiei. Pereţii anumitor magazine UPC vor fi decoraţi cu imagini care includ coduri QR. La scanarea cu telefonul mobil, codurile generează informaţii suplimentare despre imaginile scanate, detalii ce sunt afişate pe ecranul telefoanelor mobile inteligente, susţinând astfel mesajul principal al campaniei, „Descoperă ceva extraordinar in fiecare zi!”.