Campania Digital Zoo, realizată de UPC România şi Graffiti PR pentru Grădina Zoologică Bucureşti este câştigatoarea categoriei Entertainment & Culture la European Excellence Awards.
Campania Digital Zoo şi-a propus să împrospăteze imaginea Grădinii Zoologice din Bucureşti şi să o readucă în atenţia publicului.
Cu suportul UPC România şi Animal Planet, la Grădina Zoologică au fost amplasate camere de luat vederi cu transmisie live 24/7 pe website-ul dedicat proiectului, animalele de la zoo devenind în scurt timp adevărate staruri de reality show, intens mediatizate pe toate canalele media. Totodată, a fost creată o importantă resursă online cu un bogat conţinut informativ, foto şi video având în centru animalele de la Grădina Zoologică. Răspunzând celor mai moderne cerinţe ale mediului digital, Grădina Zoologică Bucureşti a atras noi fani, atât în mediul online, cât şi offline.
Principalul partener din proiect, UPC România, a încorporat campania în platforma de CSR a companiei. „Distincţia primită este foarte valoroasă pentru noi. Recunoaştem, însă, că ne aşteptam ca acest proiect să primească aprecierea pe care o merită. Am susţinut de la bun început ideea inovatoare a campaniei, care corespunde perfect viziunii de incluziune digitală a companiei noastre.”, spune Ariana Badin, Director de Comunicare UPC România.
„Ne bucurăm foarte mult că am reuşit să ajungem la o asemenea performanţă. Pasiunea celor care au realizat proiectul, curiozitatea şi interesul iubitorilor de internet au ajutat ca proiectul să obţină recunoaştere internaţională. Nu în ultimul rând, realizarea cea mai mare aparţine vedetelor Grădinii Zoologice – Mark şi Ella, Gina şi Vasilică, Julio şi Isabela, pelicanul Gogu şi cel mai alintat tigru, Luna, care au facut posibilă această idee virtuală.”, a declarat Anca Oprea, Director General Grădina Zoologică Bucureşti.
Deşi planuită iniţial ca un proiect pilot de 3 luni, campania a înregistrat un asemenea succes încât a devenit versiunea online permanentă a Grădinii Zoologice din Bucureşti.
Ada Roseti, Channel Director al Reţelei Discovery pentru Europa Centrală, din care face parte canalul Animal Planet, se declară, la rândul său, încântată de implicarea în proiect: „Digital Zoo este unul din cele mai dragi proiecte ale noastre, iar faptul că acum este recunoscut şi la nivel internaţional ne bucură cu atât mai mult. Acţiunile realizate în cadrul proiectului au fost o premieră în România, începând cu „digitalizarea” Grădinii Zoologice şi până la organizarea concursului de scenarii pentru copii – prin urmare suntem foarte mândri că am contribuit, alături de UPC Romania, la îndeplinirea lor."
„Transpunerea în mediul virtual a grădinii zoologice a părut, iniţial, o idee aproape nebunească şi imposibilă, pe care am reuşit, iată, să o dezvoltăm şi implementăm cu succes. Faptul că am primit şi recunoaştere internaţională ne dă curaj şi pentru alte proiecte la fel – sau poate şi mai inovatoare şi pe viitor.”, conchide Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR.