Pentru prima dată în România, un operator alternativ de telefonie lansează convorbiri nelimitate în orice reţea de telefonie fixă
UPC România trece printr-un proces de rebranding ce va determina o schimbare majoră în activitatea companiei. Compania are o nouă poziţionare de brand şi o nouă identitate, mai proaspătă, mai dinamică, mai surprinzătoare.
“UPC se schimbă, se dezvoltă, evoluează. Brandul UPC aduce oamenii împreună şi le vorbeşte tuturor simplu şi deschis. Vrem ca toată lumea să ţină pasul cu noi şi să se poată bucura de avantajele tehnologiei, prin apartenenţa la o comunitate globală, care împărtăşeşte valori şi idei familiare tuturor. Tehnologia, oricât de sofisticată ar fi, are ca scop final să ne ajute să trăim mai bine, să fim mai aproape de cei pe care îi iubim, să descoperim lumea plină de diversitate şi culoare din jurul nostru”, a declarat Richard Anderson, CEO UPC România.
Deoarece UPC îşi propune ca de acum înainte să utilizeze tehnologia nu ca pe un scop în sine, ci ca pe un mijloc prin care oamenii să comunice mai bine, a redefinit principalele valori prin care se identifică brandul UPC: simplitatea, căldura umană, apartenenţa,
Noua siglă include un simbol grafic, mugurele UPC, simbol al înnoirii, al energiei şi al prospeţimii, un îndemn la joacă şi deschidere către lucruri noi. Prin lansarea noului brand, UPC îşi doreşte să le vorbească oamenilor despre beneficiile pe care le aduc serviciile companiei, vieţii lor.
De la 1 iunie, clienţii UPC au liber la fix
Începând din această lună, clienţii UPC au convorbiri gratuite, nelimitat către orice reţea fixă naţională. Astfel, clienţii care au pachetul de telefonie Ultra vorbesc gratuit şi nelimitat, la orice oră, atât în reţeaua UPC, cât şi în orice reţea fixă naţională. Clienţii care au pachetul Plus au convorbiri gratuite, nelimitat, oricând, în reţeaua UPC, şi către alte reţele fixe, în afara orelor de vârf.
„UPC este primul operator alternativ de telefonie care oferă, gratuit, minute către orice altă reţea fixă naţională. De astăzi, clienţii noştri au liber la fix!”, a mai precizat Richard Anderson, CEO
UPC România.
Compania a lansat recent pachetele Activ şi Familia, prin care oferă internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală, la pachet, la preţuri atractive.
UPC recompensează clienţii fideli
Tot de la 1 iunie, UPC lansează programul pentru recompensarea plăţii în avans. Clienţii de televiziune şi clienţii de internet care plătesc în avans abonamentul pentru 12 luni primesc gratuit a 13-a lună.
UPC a lansat în acest an un program naţional de investiţii pentru a creşte calitatea serviciilor oferite clienţilor şi pentru a îmbunătăţi relaţiile cu clienţii. În cadrul acestui program, la sfârşitul lunii mai, UPC a lansat metode alternative de plată a facturii, în prima etapă pentru clienţii din Bucureşti, urmând ca programul să fie extins la nivel naţional. Astfel, clienţii UPC pot plăti facturile UPC, în numerar, şi la ghişeele Băncii Transilvania.
UPC pentru comunitate
UPC România doreşte să fie mai mult decât un investitor pentru comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea, considerând că gesturile mici care vin dintr-o inimă mare pot schimba lumea în bine. De aceea, Fundaţia UPC derulează două programe prin care susţine peste 400 de copii: Proiectul ProVita, pentru ajutorarea copiilor aflaţi în tabăra de la Valea Plopului, şi Proiectul pentru îmbunătăţirea condiţiilor de spitalizare pentru copiii bolnavi de cancer de la Spitalul de copii Maria Sklodowska Curie.
UPC România. UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.400.000 clienţi din aproximativ 200 oraşe. De când a intrat pe piaţa românească, în 1992, UPC a investit peste 500 de milioane USD, devenind astfel cel mai mare investitor american din ţară. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. În 2006, UPC România a înregistrat o cifră de afaceri de 138,4 milioane de euro, în creştere cu 26% faţă de 2005. Aceasta creştere s-a datorat integrării operaţiunilor UPC şi Astral, sinergiilor derivate din aceasta, precum şi creşterii numărului de clienţi de date şi voce, precum şi a clienţilor de business.
Liberty Global, Inc. Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB şi LBTYK) este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii video, voce şi acces la internet, pentru a conecta cei 16 milioane de clienţi la lumea informaţiei, a comunicării şi divertismentului. Compania are reţele de comunicaţii în bandă largă în 17 ţări, în principal în Europa, Japonia, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum sunt Jupiter TV în Japonia şi Chellomedia în Europa.
{mosloadposition user10}