Buderus, grup international producator de echipamente de incalzire, sarbatoreste 275 de ani de existenta. Notorious a pregatit campania de comunicare pentru acest eveniment.
Incepand cu acest an, Notorious se ocupa de toata partea de comunicare pentru Buderus, marca de prestigiu pe piata mondiala a echipamentelor si instalatiilor de incalzire. “Traditie”, “Competenta”, “Inovatie” reprezinta cuvinte cheie in pozitionarea Buderus pe aceasta piata. Produsele sale, care intrunesc standarde de calitate, siguranta, eficacitate si calitatea mediului, sunt dedicate tuturor tipurilor de consumatori – de la cel casnic la cel industrial.
Pentru a sarbatori cei 275 de ani Buderus, Notorious a creat o campanie de imagine care a demarat in 22 martie odata cu cel mai important targ anual de profil Romtherm (cu Buderus partener principal) si care se deruleaza in presa si tranzit.
Campania, “Un avantaj confortabil: 275 de ani!”, se adreseaza tuturor celor care doresc sa beneficieze de facilitatile unor produse dintre cele mai competitive si celor care doresc sa se asocieze cu un brand de top.
Pozitionarea actuala Buderus reflecta asocierea acestuia cu elementul foc. Dintre cele patru elemente, aer, pamant, apa si foc, Buderus si-l asuma pe cel din urma iar aceasta substituire apare pe toate materialele publicitare. Sloganul “Caldura este elementul nostru” reflecta aceasta pozitionare.
Buderus ajunge la publicul sau atat prin articole in reviste de specialitate, participari la targuri de profil, caravane tip infomobil prin marile orase – pentru publicul specializat, cat si prin articole de prezentare, tranzit, banere, firme luminoase, actiuni sociale – pentru publicul larg.
{mosloadposition user10}