Agenţia de media Universal McCann România a fost selectată în luna iulie să gestioneze contul Niran, distribuitorul exclusiv în ţara noastră al brandurilor de lux Collistar, Givenchy, Versace, Moschino, Nina Ricci, Prada şi HERMES.
Agenţia va oferi servicii de media research, planificare strategică şi media buying pentru toate brandurile din portofoliul Niran.
„Prin câştigarea acestui client ne întărim zona de beauty pe care avem experienţă anterioară valoroasă. Am început deja lucrul pe cont prin a oferi servicii de strategie, planning şi buying pe partea de media, prima campanie fiind pentru Collistar (outdoor în locaţii premium)”, declară Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann România.
„Am ales Universal McCann pentru excelenta reputaţie pe care o au şi pentru că ne-am dorit încă de la bun început un partener puternic, unul care să ne ajute să optimizăm investiţiile în comunicare şi să obţinem eficienţă maximă printr-o strategie deşteaptă şi creativă. Traversăm o perioadă în care recesiunea a afectat inclusiv consumul brandurilor de lux, iar alegerea celui mai potrivit partener de media era esenţială pentru noi”, spune Hussein El Jamil, CEO S.C NIRAN CO. PRODUCTS S.R.L.
„Printre clienţii care ne-au mai încredinţat anul acesta brandurile lor pe parte de media se numără Dedeman, cu câteva lansări de magazine cu un foarte mare succes sau Caroli, cu o nouă campanie cu rezultate cât se poate de vizibile în vânzări, încă din prima lună”, declară Mihai Trandafir.
{mosloadposition user10}