WEBSITE-URI INTERACTIVE CU UN NOU DESIGN
Universal Networks International (UNI) prezintă astăzi noua înfăţişare a canalului de divertisment Universal Channel, ca parte a planului de armonizare a canalelor sale TV sub forma a cinci brand-uri cheie revitalizate, care să difuzeze în premieră conţinut original pentru audienţe locale de pe întreg globul. Telespectatorii vor putea vedea noua identitate începând de miercuri, 12 mai, în Polonia şi România.
În contextul reîmprospătării canalului, toate website-urile Universal Channel vor fi îmbogăţite cu materiale video, detalii despre programe şi episoade, dar şi cu grila de programe.
Universal Channel este unul dintre cele mai de succes brand-uri ale UNI, cu o grilă de programe care include seriale celebre şi filme blockbuster cu personaje remarcabile şi subiecte consistente care generează emoţie, profunzime şi fascinaţie.
Titlurile premiate, lansate cu ocazia rebranding-ului, includ: comedia de succes Sora Jackie, Pacienţi de lux, care a ocupat primele poziţii în topuri, Castle, serial nominalizat la Emmy şi CSI: Miami extrem de popular. Canalul va difuza şi conţinut original în premieră, printre care serialul poliţist Rookie Blue cu Missy Peregrym şi Gregory Smith, în colaborare cu E1 Entertainment şi serialul de curând anunţat, Facing Kate, cu Sarah Shahi, în colaborare cu USA Networks.
Colin McLeod, MD, Central & Eastern Europe, UNI a declarat: “Revitalizarea Universal Channel în Polonia şi Romania este o evoluţie naturală pentru UNI. Pornind de la moştenirea Universal în materie de divertisment, vom continua să difuzăm programe de calitate, acum în contextul unei identităţi contemporane şi vibrante a canalului. Noua înfăţişare a canalului este susţinută de personaje irezistibile, precum imperativa Soră Jackie, fermecătorul Richard Castle din Castle, Hank Lawson cel direct, din Royal Pains şi meticulosul Horatio Caine din CSI: Miami.”
Din 2007, UNI şi-a crescut afacerea constant, de la14 la 70 de canale în 2010, stabilind ca prioritate lansări viitoare şi oferirea serviciilor HD.
În octombrie 2009, Universal Networks International a anunţat o investiţie de milioane de dolari în portofoliul revitalizat de cinci canale cheie (Syfy Universal, DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel şi Studio Universal), ca punct forte al acestei strategii, alături de noile servicii HD şi VOD. Din momentul lansării strategiei de rebranding în care a investit milioane de dolari, baza de abonaţi a UNI a crescut la 180 milioane, iar distribuţia s-a extins în 150 de ţări din toată lumea.
Lansarea acestor noi branduri şi servicii include lansarea Universal Channel în Japonia şi Africa de Sud, Syfy Universal în Franţa, Marea Britanie, Spania, Benelux şi Rusia, urmate de multe alte lansări în 2010/2011. Introducerea canalului Studio Universal în America Latină a înregistrat o creştere pan-regională de 20%, de la un an la altul, pe segmentul de public femei 18-49 ani. Lansarea Syfy Universal în Franţa în ianuarie anul acesta a determinat o creştere spectaculoasă de 43% pe segmentul de public 25-49, cu un share care l-a plasat pe locul 2 în topul canalelor care se adresează acestui public.
{mosloadposition user10}