Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Universal Channel anunta o noua infatisare si pozitionare ale brandului, sub sloganul:

“100% PERSONAJE”

Noua siglă, grafica și sloganul se lansează în România pe 28 septembrie 2013

Universal Networks International (UNI) anunță astăzi evoluția celui mai important brand din portofoliul său, Universal Channel. Acest pas reprezintă orientarea televiziunii Universal Channel către personaje, reflectată într-o nouă poziționare, o altă siglă și un nou slogan: “100% Personaje”. Schimbarea va avea loc în România sâmbătă, 28 septembrie.

“Refresh-ul Universal Channel este dovada angajamentului nostru pe termen lung în ceea ce privește prezența și dezvoltarea acestui brand în România,” a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International. “Evoluția acestui brand și conținutul său captivant, la care se adaugă noul serial Arcașul (Arrow), ne vor ajuta să consolidăm poziția Universal Channel în topul televiziunilor internaționale de divertisment de pe piață și, totodată, vor crea un brand din ce în ce mai atrăgător pentru telespectatorii din România.”

Cel mai important brand al Universal Networks International, Universal Channel poate fi urmărit în 103 țări, tradus, la nivel internațional, în 16 limbi. Noua poziționare a televiziunii – ca destinație a divertismentului bazat pe personaje – are loc, în 2013, și în Asia, Africa, Europa Centrală și de Est, Rusia, America Latină, Brazilia, Marea Britanie și Australia.

“Am ajuns la această poziționare unică fiind convinși că personajele puternice sunt cele care determină publicul să urmărească, în fiecare săptămână, programul preferat”, a spus Lee Raftery, EVP, Marketing, NBCUniversal International Television, adăugând: “Noua siglă Universal Channel, noua înfățișare și sloganul ‘100% Personaje’ sunt simple și intuitive și ne oferă posibilitatea de a stabili o legătură cu emoțiile și intelectul publicului de pretutindeni și de a maximiza potențialul acestui brand de divertisment global.”

În cadrul acestui proces de schimbare, Universal Channel anunță și premiera unui serial cu mare succes internațional, difuzat pentru prima dată în România: Arcașul (Arrow), un serial de acțiune cu Stephen Amell. Publicul Universal Channel se va bucura, în continuare, de serialele preferate, precum Dexter, Castle sau CSI: Miami, dar și de filme hollywoodiene de succes, ce vor fi difuzate în această toamnă.

Pentru a oferi telespectatorilor săi o experiență și mai plăcută, Universal Channel va trece, din 3 octombrie, la formatul widescreen (16:9).

Acest proces de evoluție a brandului Universal Channel reprezintă rezultatul colaborării între echipa de Marketing a NBCUniversal International Television, departamentul de creație al Red Bee Media și Lee Hunt, specialist de top în domeniul branding-ului TV.

Bucuresti, 17.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.