Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) continuă și în 2014 să organizeze cursurile și proiectele care stau la baza standardizării și creșterii transparenței în industria de advertising.
“Pitch Guidelines” este un nou program inițiat de UAPR, un ghid ce a fost proiectat și endosat de Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) și de Federația Mondială a Publicitarilor (WFA). Ghidul își propune furnizarea informațiilor relevante despre organizarea, desfășurarea și conchiderea procesului de pitch.
Acest document inovativ pentru piața de advertising din România se adresează atât clientului cât și agenției, urmărește promovarea celor mai bune practici de licitare și facilitează închegarea unei relații rezistente și de încredere client- agenție.
Ghidul descrie etapele unui pitch de succes și conține recomandări extrem de utile pentru ambele părți. Acesta conține îndrumări privind organizarea și participrea la pitch-uri, reprezintă un foarte bun reper de orientare și management deoarece fiecare pitch înseamnă alocarea unor resurse importante atât din partea clientului cât și a agenției, motiv pentru care trebuie tratat cu deosebita atenție.
“Pitch Guidelines este focusat pe eficiența procesului de licitație și permite construirea unei relații optime între client și agenție. Scopul lui precis este acela de a deveni un instrument de bază, un limbaj comun pentru ambele părți. Vrem ca industria de advertising din România să se alinieze practicilor europene și internaționale în materie, să aibă doar pitch-uri corecte, în care clientul și agenția să dea dovadă de onestitate și fiecare să beneficieze de experiența celor cu care intra în contact”, a declarat Radu Florescu, Președinte UAPR.
De asemenea, Pitch Guidelines are potențialul de a oferi o viziune amplă asupra licitațiilor care se organizează în România, fiind un sprijin important atât pentru companiile interesate de dezvoltarea campaniilor de comunicare cât și pentru agențiile de publicitate.
Mai mult, acest program vine în ajutorul clientului implicat în identificarea și alegerea agențiilor care se potrivesc cel mai bine cu cerințele sale, având avantajul unei viziuni obiective și coerente asupra industriei de publicitate românească.
{mosloadposition user9}