Pentru al doilea an consecutiv, agenția românească de media full-service United Media Services este prezentă în topul global Adweek al agențiilor independente, cu cea mai mare creștere (Adweek Global Top 75: Fastest Growing Agencies). În plus, agenția a reușit să urce câteva poziții față de clasarea anterioară, fiind acum pe locul 65. Performanța este cu atât mai mare cu cât în top sunt prezente doar 6 agenții de media, United Media Services fiind singura agenție din România inclusă în întregul clasament.
Topul Adweek onorează 75 de agenții de top din lume, din toate categoriile, de la consultanța B2B la marketing digital, tech, media sau domenii creative. Pentru a fi eligibile, agențiile trebuie să ofere cifrele financiare pe ultimii trei ani de zile (2018-2020) și să aibă venituri de cel puțin USD 250,000 în 2018. Distincția premiază doar companiile care au obținut rezultate excepționale în toți acești trei ani de zile.
“Adweek este una dintre principalele publicații internaționale ale industriei de comunicare pe care o citesc și o respect de mulți ani de zile. Prin urmare, această poziție în topul agențiilor cu cea mai mare dezvoltare, la nivel mondial, reprezintă pentru mine o mare onoare și recunoaștere a muncii pe care o depunem în agenție, zi de zi. Mă bucur să văd că pasiunea și dedicarea pe care le investim eu și echipa mea în fiecare campanie și întâlnire cu clienții, este apreciată și are un rezultat cuantificabil și semnificativ. Prezența pentru al doilea an consecutiv demonstrează de asemenea și constanța noastră în business dat fiind că de 15 ani nu încetăm să evoluăm de la an la an pentru a ne păstra relevanța și a ne plasa în primele rânduri ale industriei de advertising, o industrie dinamică, cu jucători puternici și consacrați.
Și pe viitor vom continua să investim în dezvoltarea serviciilor digitale, în adoptarea de noi tehnologii și în studii aprofundate de consumator care să ne permită să înțelegem și mai în profunzime tendințele piețelor pe care activează clienții noștri,” a spus Dana Bulat, General Manager, United Media Services.
Rezultatele complete ale Adweek 75: Fastest Growing pot fi accesate aici și în cel mai nou număr din print al Adweek, lansat pe 4 octombrie la New York.
United Media Services este o agenție full-service, cu focus digital, cu biroul în București și cu capacități de coordonare regională. Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum: retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar, etc.
„Dacă să conduci o agenție în timp de pandemie este dificil, să o duci spre succes în timp ce întreaga planetă se află în lockdown a reprezentat o muncă de Sisif. Pe măsură ce pandemia de Covid-19 a coborât peste industria globală de publicitate, agențiile s-au străduit să găsească modalități de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea. Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele și-au închis porțile sau au fost achiziționate de agenții mai mari sau holdinguri de companii, în timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocării și au putut să rămână în business, evitând disponibilizarea de personal și rămânând profitabile,” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek.
Adweek este una dintre sursele principale de informație și insight-uri din ecosistemul de brand marketing. Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiata Adweek atinge o audiență de mai bine de 6 milioane de profesioniști, prin platforme multimedia ce includ: print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media și aplicații mobile.