United, agenție full-service de marketing, prezentă de 15 ani pe piață, continuă colaborarea cu Portland Trust, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România, preluând contul de marketing și PR pentru parcul de birouri Oregon Park.
Parteneriatul cu Portland Trust este unul de durată: United a gestionat anterior și comunicarea proiectului Floreasca Park, distins cu numeroase premii internaționale pentru implementarea unor tehnologii inovatoare în materie de sustenabilitate, printre care „Best Office Building of The Year”, la gala Central and Eastern European Quality Awards 2014 (Varșovia) și premiul „Office Development of the Year”, la Europaproperty SEE Real Estate Awards 2014. United este, de altfel, una dintre primele agenţii full-service din România cu o divizie specializată în marketingul pentru real estate.
În cadrul acestui parteneriat, început la finalul anului trecut, United oferă servicii integrate de consultanță strategică, creație, marketing, PR (relația cu presa națională și internationala, management reputațional, comunicare corporate și comunicare de criză), planificare media și media buying, precum și event management. United va gestiona o amplă campanie de marketing, care include servicii de optimizare SEO, strategie Google, publicitate în mediul online și offline.
Agenția își propune să promoveze Oregon Park în presa de profil națională și în mediul de business, printr-o poziționare distinctă în sectorul clădirilor de birouri „verzi” din Capitală. Totodată, prin intermediul campaniilor de relații publice integrate, United continuă să consolideze poziția de lider al Portland Trust pe segmentul de birouri din București.
„Viziunea United este să rămână liderul pieței de marketing pentru real estate, iar până în 2020 să creeze cel puţin trei brand-uri lider pe fiecare dintre cele patru piețe principale (rezidențial, centre comerciale, industrial, office). Din acest punct de vedere, proiectul Oregon Park, prin datele sale de produs, prin mixul de comunicare complex pe care îl utilizăm, dar şi prin parteneriatul istoric pe care United îl are cu Portland Trust în România, are potențialul să devină un brand de referință în piața clădirilor de birouri din România. „Avem foarte mare încredere în proiectul Oregon Park şi ne simțim onoraţi să fim alături de una dintre echipele de elită din real-estate-ul românesc”, declară Dan Cîrstea, Managing Partner United.
Oregon Park, situat în zona de birouri Floreasca – Barbu Văcărescu, va cuprinde trei clădiri și circa 70.000 mp de spații de birouri. Este al șaselea proiect de birouri dezvoltat de Portland Trust în România, începând din 1999, după Opera Center I și II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A și Floreasca Park. Oregon Park este certificat BREAAM „Excellent” și va beneficia de tehnologii „verzi” de ultimă generație, asigurând o eficiență energetică peste standardele pieței autohtone. Primele două clădiri vor fi finalizate în vara lui 2016.
In dezvoltarea strategiei și campaniei de marketing pentru Oregon Park, United utilizează o serie de metodologii proprii de branding, conceptualizare, media și relații publice. Aceste metodologii, dezvoltate de-a lungul a peste 15 ani de cercetare și aplicare, sunt specifice domeniului imobiliar și au rolul de a maximiza eficacitatea strategiilor de marketing pentru crearea și creșterea notorietății, imaginii și vânzărilor mărcilor.