United a fost numita agentia de PR pentru Autoritatea de Turism a Egiptului (ETA) in Romania, incepand cu luna decembrie 2013. Agentia va fi responsabila cu realizarea si implementarea planului de comunicare pe toata durata anului 2014.
Decizia a fost luata de autoritatile egiptene in urma unui pitch intre 3 agentii de PR din Romania. Pornind de la o propunere solida, la care s-a adaugat experienta anterioara a agentiei United ca agentie de PR pentru ETA, compania, condusa de Dan Cirstea, a reusit cu succes sa castige pitchul.
Pentru United castigarea acestui pitch aduce o continuitate in comunicarea pentru Egipt. Agentia a mai fost in trecut agentia de PR pentru ETA, in anii 2009, 2010, 2011 si 2012, dobandind o experienta solida si semnificativa despre aceasta tara si despre cele mai potrivite modalitati de promovare in Romania.
Dan Cirstea, managing director United, a declarat:
„Pentru United castigarea acestui cont reprezinta o provocare pozitiva, avand deja o experienta de aproape 4 ani in promovarea Egiptului ca destinatie turistica in Romania. Am avut si avem o colaborare foarte reusita nu numai la nivelul Autoritatii de Turism a Egiptului si al Ambasadei Egiptului din Romania, dar si la nivelul principalilor furnizori de servicii turistice de la noi din tara. S-a conturat o strategie care are scopul de a revitaliza apetitul turistului roman pentru Egipt. Ne bazam pe faptul ca in statiunile egiptene situatia s-a mentinut absolut normala in anii de dupa 2011, neavand loc niciun eveniment negativ determinat de schimbarile politice prin care trece tara.”
United s-a alaturat Autoritatii de Turism a Egiptului intr-un moment delicat pentru tara Piramidelor. Trecand prin schimbari majore la nivel politic, social si chiar religios, in urma revolutiei din ianuarie 2011, turismul in Egipt a avut de suferit si inca are nevoie de strategii de revitalizare. Abilitatea United de a gasi solutii strategice potrivite pentru nevoile clientilor sai cu siguranta vor ajuta ETA si va reusi sa contribuie la refacerea imaginii Egiptului ca destinatie turistica sigura si de interes in ochii consumatorului roman.
United va oferi servicii de consultanta in comunicare strategica, relatii publice, precum si servicii de event organizing (prezenta la targurile de turism din Romania), axandu-se pe conturarea unui program dinamic de actiuni B2B ce se vor sincroniza cu campania de advertising a ETA la nivel national.
Echipa United responsabila pentru administrarea contului este formata din Dan Cirstea – Managing Director United, Razvan Nicolescu – Account Manager, Claudia Cioc – Event Coordinator si Mihaela Iacob – PR Executive.