Unita este grupul de asigurari care a crescut cota de piata in ultimii sase ani de 8 ori prin servicii de calitate. De acest lucru s-au ocupat echipa Unita si clientii sai. Prezenta pe Internet a crescut si ea spectaculos prin lansarea www.unita.ro – noul web site Unita. De acest lucru s-au ocupat echipa Unita si echipa Webvertise.
Care este elementul inovativ adus de compania de web design si optimizare pentru motoarele de cautare Webvertise? In momentul lansarii site-ului www.unita.ro exista 180 de pagini diferite ale site-ului. Toate acestea pot fi gasite in harta site-ului (Sitemap), unde sunt prezentate ierarhic. Insa pe site se poate ajunge la fiecare din cele 180 de pagini si folosind meniul. Partea extraordinara este ca din cel mult doua clickuri un vizitator al site-ului ajunge la informatia dorita. Dorinta de organizare a echipei Unita, combinata cu abilitatile tehnice ale echipei Webvertise au generat astfel un produs de succes.
Ce face site-ul sa fie considerat un site modern? Webvertise stie ca un site este mai mult decat un site de prezentare. Dincolo de folosirea de tehnologii moderne ca Flash si JavaScript pe paginile site-ului, un site trebuie sa iti ofere mai mult decat o prezentare. In aceasta directie, pe site exista doua instrumente on-line foarte utile clientilor: un calculator pentru asigurarea CASCO si un calculator pentru RCA. Site-ul trece astfel dincolo de limitarea unui site de prezentare si are o prezenta activa in experienta unui vizitator pe site.
Cum faciliteaza site-ul placerea navigarii? Exista mai multe elemente pe site care fac vizita placuta. De la designul creat pentru o parcurgere usoara a informatiei, pana la tema de culori aleasa atat pentru a se incadra in linia Unita Asigurari, cat si pentru a avea un contrast bun, site-ul exceleaza in atentia acordata clientului sau potentialului client. Iar elemntele in acest sens pot continua. Spre exemplu, pagina retelei teritoriale a fost astfel gandita incat navigarea sa fie usoara. Este prezentata o harta a Romaniei, vizitatorul alege un judet si primeste imediat informatii despre reteaua Unita din acel judet. Insa Webvertise a dus aceasta experienta la un alt nivel: atunci cand vizitatorul alege un alt judet nu se reincarca intreaga pagina (un pic neplacut), ci doar informatiile despre noul judet (foarte placut).
Olivian BREDA activeaza ca si specialist optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) in cadrul Webvertise. Pentru Olivian BREDA "sa incerci sa cresti numarul de vizite pe site pentru o companie ca Unita Asigurari este o provocare. Compania are deja un nume puternic pe piata (cresterile sunt mai lente), iar domeniul in care activeaza este competitiv. Webvertise incepe sa faca SEO pentru un site chiar din momentul in care site-ul este implementat. Dupa optimizarea interna a site-ului, se optimizeaza extern, in principal prin linkuri externe. Abia dupa ce faci toate acestea compari traficul anterior optimizarii cu cel prezent si ajustezi pasii. Consider ca pana in momentul de fata optimizarea SEO a decurs foarte bine."
{mosloadposition user10}