Campania Unisol “Reinventează reţetele româneşti” îşi doreşte să rescrie obiceiurile culinare ale românilor, transformând astfel publicitatea într-o misiune care susţine un stil de viaţă gustos şi sanătos.
Punctul de plecare al campaniei a fost însuşi produsul Unisol, pentru că vorbim de un produs obtinut din ulei de prima presa, adica un ulei mai gustos si mai sanatos.
Am constatat că bucătăria tradiţională românească este complexă: de-a lungul timpului aceasta a suferit diverse schimbări datorita influenţelor gastronomice, iar aceste schimbări au făcut din bucătăria noastră o bucătărie bogată în ingrediente şi elaborată în procesul de preparare. Acest lucru întră în conflict cu viaţa românilor din zilele noastre. Ei îşi doresc să mănânce preparate uşoare care să îi ajute în a-şi continua activităţile din viaţa de zi cu zi.
Îşi doresc de asemenea, să păstreze încontinuare gustul bogat românesc şi ca reţetele să se potrivească cu vremurile de acum: reţete mai sănătoase şi care să nu implice multe etape în preparare.
Am văzut o barieră între trecut şi prezent şi alături de Unisol am încercat să găsim o linie de mijloc: păstrăm tradiţiile, dar le rescriem.
Primul pas pe care l-am făcut a fost să căutăm un bucătar care să susţină misiunea Unisol. L-am găsit pe Adi Hădean, un bucătar care iubeşte bucătăria tradiţională şi care încearcă la fel ca şi noi să schimbe ceva. El şi-a propus să-i ajute pe oameni să mănânce mai sănătos, fără a renunţa însă la gust.
Alături de Adi Hadean am lansat site-ul www.bucatarulunisol.ro, iar aici împreună cu Unisol încercăm să aducem în casele românilor reţetele de altădată, dar pregătite în vremurile de azi.
Am văzut că românii folosesc internetul ca sursă de inspiraţie atunci când vorbim de gastronomie şi că numărul de vizitatori pe site-urile şi blogurile de cooking a crescut.
De aici a apărut ideea de a duce misiunea mai departe alături de Adi Hadean, care este un blogger foarte apreciat în această comunitate.
Motivul pentru care am demarat o promoţie naţională a fost pentru că ne-am dorit ca publicul să se implice activ în misiunea brandului, de aceea am dezvoltat sub acest mesaj o promoţie unde câştigătorii pot reinventa chiar la ei acasă, împreuna cu Adi Hadean, reţeta lor favorită.
Premiul cel mare este o bucătărie high tech plină de ustensile de ultimă generaţie care să îi ajute în prepararea oricărui tip de reţetă, iar premiile mici le aduc participanţilor oportunitatea de a încerca produsul în gospodăriile lor.
Asadar, premiile se transformă în câştigarea unei experienţe, poate chiar începerea unui nou stil de viaţă, lucru care îl aduce pe consumator mai aproape de misiunea Unisol.
Durată desfăşurare campanie: 1 mai 2012 – 15 iunie 2012.
Echipa CohnandJansen JWT: Andrei Cohn, Creative Director, Alex Negoescu, Deputy Creative Director; Alex Borşan, Online Strategic Planner; Ina Simion, Group Account Director; Liviu Avasiloiei, Art Director; Evelin Bundur, Art Director; Felicia Stoica, Copywriter; Gina Zgubea, Online Project Manager; Cosmin Nicola, Web Designer; Dan Seciu, Senior Programmer.
Echipa Bunge: Antonia Marinescu, Senior Brand Manager; Florin Ciobotă, Trade Marketing Manager; Valeria Buleandra, Marketing Executive.
{mosloadposition user9}