Neolitica, pleistocena, mezozoica s.a.m.d.
CAP si Next Advertising semneaza ultima campanie Unirea. Dupa trei ani de asteptare in sertar, a sosit in sfarsit timpul calificarii nationalei la CE 2008, iar scriptul acesta sa fie reactivat.
“Cel putin pe hartie, Unirea 8 este o poveste destul de creepy. E drept ca mare parte din dialogurile si actiunea de o nonsalanta profana, sora cu blasfemia, au cazut de data asta la ppm, insa Dorel ramane acelasi personaj bine intentionat, dar ghinionist, care confirma inca o data teoria ca cine nu munceste, nu greseste. E un fel de Banel al echipei Unirea in care toti fac gura mare, dar el e singurul care trage la jug. Totusi a fost suficient “sa-i vina o data pe spit” si s-a ales praful de tot. Pe de alta parte, nici unul din protagonisti nu stiu sa joace fotbal – ceea ce se poate observa cu ochiul liber si a facut atat deliciul publicului cat si disperarea producatorului”, a spus Codin Caradimu, trainee copywriter CAP.
Cu alte cuvinte Unirea e pe drumul ei. Defileaza relaxat in lumea spoturilor cu Gogi si Dorei pe care a creat-o. Desi sustinem sus si tare ca “Unde-s multi puterea creste”, originalul ramane unul singur.
Din partea agentiilor Cap si Next Advertising au participat : Codin Caradimu – Trainee Copywriter Cap, Tedi Zugravu – Art Director Cap, Costin Popescu – Creative Director Cap, Daciana Negoita – Senior Account Executive Next Advertising, Sorin Popescu – Director General Next Advertising, Oana Negoita – Media Planner Next Advertising.
Pentru inceput spotul ruleaza doar pe TVR 1 in perioada Campionatului European de Fotbal.
Next Advertising si Cap sunt doua agentii de publicitate independente, care au functionat impreuna pana in 2006 sub numele NextCap. Colaborarea celor doua continua pe clienti comuni ca Murfatlar, Biborţeni, Salonta, Euroavipo, Principal Company, Trenta, etc
{mosloadposition user10}