UNIQA, una dintre companiile de asigurări de top din România, lansează la nivel local noua poziționare de brand globală a grupului financiar, sub sloganul ”O viață mai bună împreună”, alături de promisiunea de a contribui la îmbunătățirea vieții clienților, partenerilor și comunității. Aceasta este susținută și de noul spot al brandului, despre acțiuni care inspiră schimbarea, pentru un viitor mai bun și mai sigur.
Prin noua poziționare de brand, UNIQA își ia angajamentul de a oferi mai mult decât soluții de asigurare și de a deveni un partener de încredere, sprijinindu-și clienții să își realizeze planurile și să își dezvolte afacerile, implicându-se, totodată, în aspecte importante din cadrul comunității.
Noua strategie a companiei poziționează în centrul său clienții și are ca prioritate cunoașterea nevoilor acestora și generarea de produse și servicii care înseamnă mai mult decât protecție financiară și reprezintă soluții inovatoare pentru viața de zi cu zi. Mai mult, sustenabiltatea reprezintă o componentă importantă a strategiei UNIQA, astfel că organizația pune accentul pe dezvoltarea de produse și servicii cu impact pozitiv asupra calității vieții.
”La UNIQA, am fost întotdeauna conduși de un angajament puternic față de bunăstarea clienților noștri, persoane fizice și companii. Iar prin această nouă poziționare, dorim să fim mai mult decât un asigurător și să devenim un partener pentru o viață mai bună. De altfel, credem cu tărie în rolul nostru de a oferi nu doar asigurări, ci și de a contribui activ la îmbunătățirea vieții oamenilor. Promisiunea noastră este să depunem toate eforturile pentru a crea un viitor mai bun și mai sigur pentru și împreună cu clienții noștri. Iar acest lucru nu este doar o aspirație, este o promisiune care va ghida fiecare decizie și acțiune pe care o luăm de acum înainte. Suntem încântați de această nouă provocare și ne dorim să îi inspirăm pe clienții și partenerii noștri să își aducă aportul, împreună cu noi, la o viață mai bună în comunitățile din care facem parte”, a precizat Paul Cazacu, CEO – Președinte al Directoratului UNIQA Asigurări.
Noua poziționare de brand a UNIQA vine după o perioadă de transformare la nivelul organizației, marcată de lansarea strategiei UNIQA 3.0 la nivel global. În baza acesteia, UNIQA a adoptat un nou model de business, structurat pe trei paliere – Retail, Bancassurance și Corporate & Affinity – poziționând în centru nevoile clienților, specifice pentru fiecare dintre aceste zone. În plus, compania și-a redefinit valorile și principiile după care se ghidează și care definesc modul în care acționează: clientul pe primul loc, simplitate, responsabilitate, integritate și comunitate.
În continuare, UNIQA își dorește să genereze un impact pozitiv în viața clienților săi. În acest scop, pentru clienții retail, compania pune la dispoziție soluții inovatoare și relevante, care sunt de folos în viața de zi cu zi, iar pentru clienții corporate, UNIQA dezvoltă programe de asigurare a afacerilor adaptate specificului activității acestora, acoperind o varietate de nevoi pentru protecție financiară.
Mai mult, angajații UNIQA vor deveni ambasadorii acestei viziuni, prin acțiuni pe care fiecare le poate iniția pentru a-i inspira pe cei din jur, fie că vorbim despre clienți, parteneri sau comunitate. Aceștia vor fi repere și surse de inspirație pentru cei din jur: colegi, parteneri de business sau cei cu care interacționează în afara mediului profesional.
În acest scop, UNIQA a dat startul unui program intern denumit “Responsabili pentru o viață mai bună împreună!”, incurajând echipa internă să folosească puterea exemplului personal pentru fapte bune în cadrul comunității, prin acțiuni pentru mediu, pentru comunitate.
Având clienții în centrul acțiunilor sale, UNIQA continuă să investească în îmbunătățirea experiențelor acestora, concentrându-se asupra zonei de digitalizare. Astfel, compania va dezvolta, mai departe, funcționalitățile consultantului digital ANA, soluție implementată pentru îmbunătățitea și simplificarea experienței utilizatorilor, precum și pentru a încuraja un stil de viață sustenabil, cu grijă față de mediul înconjurător. ANA va fi într-un continuu proces de îmbunătățire, în funcție de cerințele pieței și de dinamica produselor de asigurare. Totodată, compania continuă să dezvolte soluțiile de protecție prin asigurare, în acord cu nevoile specifice ale clienților, pe toate cele trei segmente: retail, corporate & affinity si bancassurance.
UNIQA are o istorie de aproape 15 ani în piața asigurărilor din România și beneficiază de peste 200 de ani de experiență internațională, ca parte a unui grup financiar cu o prezență puternică la nivel european. Prin modelul de afaceri, compania poziționează în centrul activității nevoile clienților, oferind produse și servicii relevante, accesibile și inovatoare, la standarde înalte, cu scopul de a contribui la o viață mai bună pentru clienți, parteneri și comunitate.