Campania își propune să pună capăt sărăciei extreme, să lupte împotriva inegalității și să combată schimbările climatice
Pe 25 septembrie 2015, Organizația Națiunilor Unite (ONU) a anunțat cele 17 direcții globale pentru dezvoltare durabilă care vor duce la îndeplinirea a trei obiective extraordinare în următorii 15 ani: să pună capăt sărăciei extreme, să lupte împotriva inegalității și să combată schimbările climatice până în 2030. Aceste direcții funcționează ca o listă de acțiuni care să ducă la bun sfârșit acest plan ambițios în beneficiul oamenilor și al plantei.
ONU are ca misiune popularizarea Global Goals astfel încât mesajele sale să fie înțelese de întreaga planetă. Unilever se implică în susținerea acestui set de obiective ambițioase și lucrează în parteneriat cu alte businessuri și ONG-uri pentru a face aceste obiective cât mai cunoscute.
Provocările pe care Global Goals urmărește să le abordeze au un impact major asupra businessului Unilever și corespund cu ambițiile companiei stabilite în Planul Unilever pentru un Stil de Viață Sustenabil. Multe dintre acestea au relevanță directă pentru businessul Unilever, precum schimbările climatice, încurajarea femeilor și sprijinirea agendei publice de sănătate și igienă.
Lider la nivel mondial, Unilever sprijină Global Goals care sunt în linie misiunile sociale ale brandurilor sale precum Knorr, Dove, Domestos, Lifebuoy sau Ben & Jerry care influențează peste 2 miliarde de vieți în fiecare zi.