Seventh Generation – brandul de home care cu o filosofie green
Unilever își extinde portofoliul de produse de curățare a casei și lansează, în România, brandul Seventh Generation. Noua linie are o abordare sustenabilă, militând pentru puterea curățeniei prin puterea plantelor, pentru a avea un viitor mai verde și mai curat, care va influența bunăstarea următoarelor șapte generații.
Seventh Generation aduce în atenția consumatorilor un portofoliu de produse de curățare a casei lipsite de ingrediente sintetice, cum ar fi coloranții și înălbitorii sintetici, parfumul sau alcoolul, nucleul formulelor sale bazându-se pe puterea naturii. Cu o expertiză de peste 30 de ani în domeniul produselor ecologice destinate curățeniei și originar din SUA, brandul consideră că cel mai bun mod de a trăi viața este atunci când ai în minte viitorul comun.
Seventh Generation redefinește conceptul de „curat” prin:
· Până la 97% ingrediente pe bază de plante;
· Formule biodegradabile;
· Parfumuri din 100% uleiuri esențiale obținute din ingrediente naturale;
· Fără parfumuri și înălbitori sintetici, COV (compuși organici volatili) și coloranți;
· Până la 99% plastic reciclat și 100% ambalaje reciclabile;
· Certificare ecologică (EU Ecolabel);
· Certificare cruelty-free Leaping Bunny (produse netestate pe animale);
· 0 ingrediente de origine animală.
„Unilever vine în întâmpinarea consumatorilor cu un nou brand de curățare a casei și le pune la dispoziție produse care se bazează pe puterea naturii. Seventh Generation este recunoscut în lume grație efortului continuu de a proteja atât sănătatea
oamenilor, cât și mediul înconjurător, lista vizibilă de ingrediente fiind unul dintre laitmotivele brandului. Campania de lansare se concentrează, în principal, pe diferențiatorii pe care Seventh Generation îi aduce în categoria de produse home care de pe piață, cum ar fi abordarea 100% ecologică și sustenabilă, lipsa ingredientelor ambigue și toxice, certificările ecologice și cruelty-free sau formulele biodegradabile”, afirmă Claudia Fulgeanu, HPC INCUBATOR Marketing Lead Unilever South Central Europe.
Campania de comunicare a lansării noului brand se traduce printr-un mix de acțiuni de promovare: comunicare în mediul digital, activări in-store și activități de relații publice.
Din portofoliul Seventh Generation fac parte:
· Detergenți lichizi pentru rufe;
· Detergenți pentru vase pentru utilizare manuală;
· Detergent universal;
· Detergent pentru baie;
· Tablete universale pentru mașina de spălat vase.
Seventh Generation este disponibil în magazinele selectate DM, Mega Image, Bebe Tei, dar și on-line (ex: republicabio.ro, organik.ro, elefant.ro).
Mai multe informații și noutăți despre noul brand sunt disponibile pe site-ul oficial, dar și pe pagina de Facebook Seventh Generation România.
Seventh Generation redefinește conceptul de curat. Alătură-te brandului în a construi baze sănătoase și solide pentru următoarele șapte generații și poate chiar mai multe!
#seventhgeneration #poweredbyplants #putereaplantelor
Echipele implicate în campania de lansare a brandului sunt:
Din partea Unilever: Iulia Floricică (Brand Building Core Foods & Incubator Marketing Manager Unilever South Central Europe), Tijana Maljevic (Incubator Project Leader), Andra Ionescu (Key Account Manager New Channels and Incubator), Claudia Fulgeanu (HPC Incubator Markering Lead Unilever South Central Europe).
Din partea IMAGE PR: Larisa Minune (Account Executive)
Din partea MindShare: Lavinia Goia (Digital Connections Manager), Amalia Necula (Digital Connections Planner), Ramona Voicu (Account Manager)