Cele mai renumite mărci de îngheţată vor fi disponibile pentru această vară
Napoca va intra în portofoliul Unilever
Ca parte a strategiei de creştere în Europa Centrală şi de Sud, Unilever a anunţat intrarea pe piaţa de îngheţată din România. În acest fel Unilever aduce în întreaga ţară unele dintre cele mai bine vândute mărci de îngheţată din lume, aparţinând companiei.
Ca parte a acestei decizii, compania anunţă achiziţia legendarei mărci româneşti de îngheţată Napoca, oferită spre vânzare de către actualii ei proprietari anul trecut. Tranzacţia este supusă aprobării Consiliului Concurenţei, o procedură care se va finaliza în următoarele trei până la patru luni. Valoarea tranzacţiei nu este comunicată.
În afară de bine cunoscutele Magnum şi Carte d’Or, portofoliul de produse Unilever va include mărcile Cornetto, Viennetta şi Big Milk. Acestora li se vor adăuga produsele sub marca Napoca, odată ce achiziţia este aprobată. Produsele tradiţionale Unilever se vor vinde sub simbolul inimii Algida, marca folosită de Unilever în Italia, ţară considerată adevărata casă a îngheţatei de calitate. Produsele Unilever vor putea fi găsite în magazine începând cu luna martie.
«Îngheţata reprezintă o parte importantă a Unilever şi credem că este momentul potrivit pentru a explora această oportunitate şi în România, unde piaţa de îngheţată se situează în jurul valorii de 160 de milioane de euro», a declarat Alexandra Gătej, preşedintele Unilever South Central Europe. «Românii iubesc îngheţata şi sunt încântată să le putem oferi produsele noastre la preţuri accesibile».
Decizia de a lansa îngheţată în România este firească pentru evoluţia companiei, care şi-a început activitatea locală în 1995 şi este una dintre cele mai importante pe piaţa bunurilor de larg consum. Portofoliul Unilever include margarinele Rama şi Delma, detergentii Dero şi Omo, ceaiurile Lipton şi supele Knorr, condimentele Delikat.
«Creşterea cererii pentru produse de calitate face ca piaţa de îngheţată să fie extrem de atractivă», a declarat Gătej. «Avem o experienţă unică pe piaţa internaţională de îngheţată, mai ales în inovaţia produselor, dar şi în punerea lor pe piaţă. Lansarea de astăzi aduce o completare valoroasă structurii actuale a companiei noastre. Această decizie, o investiţie pe termen lung pentru noi, reprezintă respectarea promisiunii făcute faţă de potenţialul, consumatorii şi angajaţii Unilever din această regiune.»
{mosloadposition user10}