Productia din Bulgaria va fi relocata in Romania
Unilever si-a informat astazi angajatii despre decizia de a reloca productia brandului Kaliakra din Bulgaria in Romania. Aceasta decizie este parte a planului companiei de a isi concentra operatiunile de productie in locatii strategice, capabile sa sustina cresterea pe termen lung a companiei.
Ca si consecinta a acestei decizii, operatiunile de productie ale fabricii din Dobrich, Bulgaria, vor inceta imediat. Toata productia fabricii din Dobrich se va transfera pe platforma industriala de la Ploiesti, unde sunt produse brandurile Knorr, Rama si Delma ale companiei Unilever.
Marc Engel, Vice Presedinte pentru operatiuni logistice al Unilever Europa a declarat: “Nu a fost o decizie usor de luat. Suntem constienti de implicatiile sociale asupra angajatilor nostri din Dobrich, de aceea as dori sa le promit fiecaruia dintre ei ca ne vom comporta responsabil si ii vom trata cu respectul si demnitatea pentru care compania Unilever este cunoscuta.”
“Pentru a pune in practica aceasta promisiune si in deplina concordanta cu cerintele legislatiei din Bulgaria, am demarat deja procesul de consultare cu reprezentantii sindicatului muncitorilor din Dobrich. La finalul acestor consultari vom putea stabili masurile compensatorii si mecanismele prin care consilierea, formarea personala si sprijinul pentru gasirea unui nou loc de munca, vor fi accesibile tuturor. Consultarile se vor finaliza la sfarsitul saptamanii viitoare”.
Decizia de a opri operatiunile de productie de la Dobrich afecteaza un total de 70 de angajati directi ai companiei Unilever si 30 de persoane aflate sub contract de colaborare.
Alexandra Gatej, Presedinte al Unilever pentru Europa Centrala si de Sud, a reafirmat importanta brandului Kaliakra ca parte a unui portofoliu regional de succes si a confirmat ca relocarea productiei nu va influenta planurile pe termen lung de investitie in unul dintre cele mai cunoscute produse din Bulgaria.
“Gustul, calitatea si disponibilitatea produselor cu brandul Kaliakra nu se vor schimba”, a declarat Alexandra Gatej. “Echipa de marketing si vanzari a Unilever Bulgaria se va asigura ca produsele noastre vor continua sa fie disponibile pentru partenerii nostri si pentru consumatori”.
Bucuresti, 27.3.2007
{mosloadposition user10}