pentru “Evenimente inspirate”, intr-o campanie semnata de the Syndicate
Unilever Food Solutions vine in ajutorul bucatarilor si proprietarilor de restaurante cu o solutie care sa le aducă acestora inovatie si diferentiere printre locatiile concurente, prin crearea a doua materiale – Cartea pentru operatori si Cartea Pretioasa. Cele doua materiale sunt oferite de Unilever Food Solutions in cadrul unui program derulat de companie impreuna cu the Syndicate si contin sfaturi pentru evenimente inspirate si memorabile.
“Evenimente inspirate” este un program prin care Unilever Food Solutions si the Syndicate ofera bucatarilor si proprietarilor de restaurante solutii elegante pentru nunti si botezuri, cat si petreceri corporate sau petreceri de Anul Nou. Programul cuprinde doua solutii oferite bucatarilor si operatorilor.
Cartea pentru operatori, solutia pentru bucatari si proprietari, include descrieri cat se poate de complete pentru retete inovative de sarbatoare, de la gramaje, preturi si informatii complete referitoare la ingredientele folosite, la modalitati ingenioase de “montaj” al farfuriei. Scopul acestei carti este acela ca bucatarii si proprietarii de restaurante sa vada in Unilever Food Solutions principalul partener care vine cu solutii si inovatie pentru nevoile lor.
Cartea este o sursa de inspiratie pentru bucatari, pe care ii ajuta sa obtina un gust mai sofisticat si viteza mai mare in prepararea produselor, le ofera solutii noi pentru meniuri gustoase si le sugereaza produse convenience, necesare realizarii de comenzi mari intr-o perioada scurta de timp.
Cartea Pretioasa este o carte de prezentare pentru consumatorii finali si o completare la Cartea pentru operatori, gandita de the Syndicate si Unilever Food Solutions ca un tool de marketing pentru proprietarii de locatii unde au loc evenimentele, pe care acestia sa-l foloseasca pentru a-si prezenta ofertele inspirate, in momentul in care are loc discutia cu consumatorii finali.
Aceasta carte, pe care o primesc proprietarii de restaurante pentru a-si prezenta ofertele, se adreseaza celor care au nevoie de: inovatie in business pentru a se diferentia de competitorii de pe piata, de solutii rapide si economice si de solutii pentru a-si vinde cat mai bine produsele.
“Prin acest kit, ne dorim sa satisfacem nevoile a 2 categorii mari de publicuri, bucatari si proprietari de restaurant, care au nevoie de idei noi de prezentare, inovatie in bucatarie, solutii practice si costuri reduse. Pe langa aceste categorii, venim si in intampinarea consumatorilor finali, oameni care nu stiu ce este in spatele unui eveniment, ci doar isi doresc un eveniment perfect si transparent din punct de vedere al costurilor. Prin aceasta initiativa, Unilever Food Solutions pune la dispozitia proprietarilor de restaurante (sau sali de evenimente) o metoda premium de prezentare a ofertei” – Valentin Vernea, Head of Trade Marketing, the Syndicate.
In plus, programul “Evenimente inspirate”, realizat de Unilever Food Solutions impreuna cu the Syndicate, are ca obiectiv sa vina cu solutii pentru una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta operatorii: timpul scurt in care trebuie realizat un numar mare de comenzi.
“Am decis sa incepem aceasta campanie dupa ce, din piata, am aflat ca evenimentele au ramas in continuare sursa de venit care ii ajuta pe operatori sa aiba o afacere profitabila, in pofida schimbarii obiceiurilor de consum in afara casei, determinate de criza economica.
Cele doua brosuri au fost create si pentru a ajuta bucatarii aflati sub presiunea timpului sa realizeze un numar mare de comenzi, la aceleasi standarde si calitate. Pentru acestia, Unilever Food Solutions are solutia perfecta: inspiratie si produse care ii ajuta sa castige timp, punandu-si in valoare talentul” – Maria Gavrilescu, Chanel Marketing Leader Unilever Food Solutions
Programul “Evenimente inspirate” si cele doua carti au fost realizate de the Syndicate si Unilever Food Solutions si preluate si implementate si in Ungaria si Bulgaria.
Echipa the Syndicate i-a inclus pe Valentin Vernea – Head of Trade Marketing, Mihaela Marcovici – Account Manager, Florin Olingheru – Creative Director si Adriana Bestea – Copywriter.
Din partea Unilever Food Solutions, actiunea a fost coordonata de Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader.