Unilever Food Solutions a demarat în luna august Campania Gustul Succesului, prin care sprijină operatorii din industria de food service să îşi mărească profitul, folosindu-se de oferta Meniul Zilei. Campania este dezvoltată de agenţia de publicitate The Syndicate şi se desfăşoară în perioada 1 august – 30 octombrie 2012.
În campanie se poate înscrie orice locaţie care achiziţionează lunar produse UFS de la reprezentaţii companiei. În prima etapă, operatorii primesc un kit cu informaţii care să îi ajute în implementarea ofertei pentru Meniul Zilei. De asemenea, li se explică cum să facă prezentarea acesteia într-un mod cât mai atractiv pentru clienţii finali. Kit-ul Gustul Succesului conţine o broşură cu o serie de reţete pentru masa de prânz, explicate în detaliu din punct de vedere al realizării lor, al costurilor, timpului şi resurselor pe care le implică. Setul include şi un set de meniuri speciale, care pot fi adaptate în funcţie de oferta zilnică.
În a doua etapă a campaniei, locaţiile sunt vizitate de mystery shoppers. Aceştia verifică dacă ospătarii recomandă Meniul Zilei la ora prânzului şi dacă restaurantele folosesc materialele furnizate de UFS pentru a promova oferta. În cazul în care îndeplinesc aceste condiţii, ospătarii sunt premiaţi, iar, la finalul campaniei, locaţia va primi un people stopper.
“Meniul Zilei este o ofertă deja întâlnită în restaurantele româneşti, este la îndemână şi poate oferi un profit sporit dacă e implementată corespunzător. Pentru că Unilever Food Solutions oferă bucătarilor profesionişti nu numai produse, ci şi servicii, ne dorim ca această campanie să vină în ajutorul operatorilor care vor să îşi mărească profitul eficientizând în acelaşi timp activitatea din bucatarie”, spune Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader Unilever Food Solutions România.
Pentru restaurante, implementarea Meniului Zilei oferă posibilitatea servirii unui număr mai mare de porţii într-un timp mai scurt, ajutând la mărirea profitului şi la minimizarea risipei din bucătării. Pe parcursul campaniei, reprezentanţii UFS vor monitoriza creşterea numărului de clienţi, iar la finalul său, restaurantul cu cel mai mare profit va fi promovat de către Unilever Food Solutions. Până în prezent, campania a fost implementată de 110 locaţii din Bucureşti şi din ţară.
“Ne-am dorit ca această campanie să atingă toate problemele pe care proprietarii de restaurant le întâmpină. De aceea, kit-ul vine cu idei de feluri de mâncare preparate eficient, fără a face risipă, instrumente pentru a promova Meniul Zilei în mod atrăgător şi include motivarea personalului de servire, ospătarii fiind primii care iau contact cu consumatorul. Astfel, mecanismul campaniei urmăreşte fidelizarea clienţilor actuali prin oferirea a ceva mai mult decât produse – sprijin şi consultanţă pentru aceştia”, adaugă Vali Vernea, Head of Trade Marketing, the Syndicate.
Campania este susţinută cu materiale vizuale pentru bucătari şi oaspeţi (tăbliţă metalică pentru bucătaria resturantului, meniuri adaptabile în funcţie de oferta zilei) şi kit-ul Gustul Succesului, care conţine reţetele felurilor de mâncare alături de fotografii ale ingredientelor şi ale preparatului final.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei din partea the Syndicate: Valentin Vernea (Head of Trade Marketing), Mihaela Marcovici (Account Manager), Adriana Olariu (Copywriter).
Din partea Unilever Food Solutions, campania este coordonata de Maria Gavrilescu (Channel Marketing Leader).