campania Dero Greenworld cu ajutorul MediaMind
Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa de larg consum, a lansat cu succes noua sa campanie pe internet pentru brand-ul Dero, cu ajutorul MediaMind (www.mediamind.com), liderul global independent în domeniul soluţiilor tehnologice de marketing digital.
Aceasta campanie a folosit o varietate de formate interactive utilizând abilitatea MediaMind de a spori creativitatea şi de a oferi totodată rapoarte semnificative de date.
Campania a fost planificată şi executată de către agenţia Mindshare cu suportul Thinkdigital, reprezentantul official al MediaMind atât în România cât şi în Sud-Estul Europei.
Despre MediaMind:
MediaMind, lider global independent în domeniul soluţiilor tehnologice de marketing digital, oferă un set integrat de instrumente pentru managementul campaniilor end-to-end. Soluţiile oferite de către MediaMind permit utlizatorilor să îşi desfăşoare campaniile în media digitală atât pe web-site-uri, în jocuri video sau pe mobil şi să folosească o varietate de formate, incluzând atât formatele standard dar şi unele specifice, ce folosesc tehnologia rich-media, in-stream video, display şi search.