Kaufland susține în continuare tinerii designeri din moda autohtonă și anunță o nouă colecție, Unified Designers by Kaufland, creată de români pentru România.
Noua colecție include piese de vestimentație urbană unice, semnate de Răzvan Mercan, Cerasela Nicoară, Irina Voinea și Ștefan Hamza, care au avut drept inspirație identitatea vizuală a brandului Kaufland.
Lansată pe 11 mai, Unified Designers by Kaufland vine în întâmpinarea celor care vor să își reîmprospăteze garderoba de primăvara-vară, la cel mai bun raport calitate-preț.
Clienții pot alege din cele aproximativ 20 de articole vestimentare pentru bărbați și femei (hanorace, tricouri din bumbac, jachete, pantaloni scurți și din denim) disponibile exclusiv în magazinele Kaufland din toată țara, în limita stocului disponibil.
„Susținerea partenerilor locali a fost mereu o prioritate pentru noi. Suntem încântați să vedem talentul, dar mai ales pasiunea și perseverența cu care acești tineri își transformă visurile în realitate. Ne bucură faptul că putem avea o contribuție în parcursul lor, prin acest parteneriat de durată”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.
Colaborarea Kaufland România cu tinerii designeri locali a început în toamna anului trecut, prin lansarea proiectului Urbanland by Kaufland. Din totalul de 40 de creații prezentate, piesele finale se regăsesc în colecția actuală, disponibilă în toate magazinele noastre din țară. De asemenea, încă din 2017, compania are un parteneriat de succes cu Cătălin Botezatu, fiind printre primii retaileri care au inițiat colaborări pe termen lung cu designeri locali. Smart Fashion by Cătălin Botezatu aduce colecții noi în fiecare sezon exclusiv în magazinele Kaufland din România.