UNICEF a initiat in aceasta luna o campanie ce are ca scop dezvoltarea si extinderea programelor de educatie parentala. Campania a debutat printr-un eveniment de amploare, Gala UNICEF, eveniment realizat impreuna cu Televiziunea Romana si difuzat in direct de TVR 1. Gala a fost prezentata de doamna Andreea Marin Banica, Ambasador UNICEF al Bunăvoinţei pentru România şi de Dan Bittman si a beneficiat de prezenta a numeroase personalitati. Teledonul maraton are un bilant partial de 195.000 USD, la aceasta suma adaugandu-se donatiile telespectatorilor si cele online. Fondurile stranse vor sustine programele privind dezvoltarea si imbunatatirea abilitatilor parentarele, programe ce doresc sa ofere sanse egale de a porni in viata tuturor copiilor .
Violet Advertising a fost alaturi de UNICEF in acest demers, prin realizarea conceptului creativ, a machetelor de presa si a billboardurilor. Ne-am bucurat de sansa de a lucra la promovarea unei campanii atat de importante si a unui eveniment, Gala UNICEF, devenit deja o traditie.
Apreciem eforturile organizatiei de a promova si sustine programe educationale ce aduc in atentia publicului probleme delicate precum abandonul scolar, violenta in familie sau accidentele domestice. Sunt aspecte care ne privesc pe noi toti si asupra carora trebuie sa ne apropiem cu delicatete si sensibilitate. Multumim celor de la UNICEF pentru sansa de a lucra la un proiect atat de special a declarat Raluca Rotaru, Strategic Planner.
Gala UNICEF din acest an si-a propus sa vorbeasca despre cat de greu este sa fii parinte, si cum pot fi acestia sprijiniti in a oferi copiilor cele mai bune conditii pentru un inceput cat mai promitator. Ca de fiecare data ne-au stat alaturi parteneri traditionali, de incredere, dar si numeroase personalitati din diverse domenii de activitate. Am prezentat rezultatele evenimentului de anul trecut, pentru o transparenta totala si pentru a impulsiona donatiile. Multumim celor care ne-au fost alaturi si partenerilor de la Violet Advertising pentru modul in care au inteles si au prezentat publicului larg eforturile noastre de a oferi o lume cat mai buna copiilor nostri, a adaugat Codruta Hedesiu, Communication Officer.
Echipa care s-a ocupat de acest proiect a fost formata din Raluca Rotaru-Strategic Planner, Adrian Isaia-Art Director, Felicia Stoica-Copywriter, Felicia Bolboceanu-Account Manager.
Violet Advertising este o agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001, cu actionariat 100% romanesc. Clientii agentiei sunt: Vincon Vrancea, Meda Prod, Real Hypermarket, Mapei, Sephora, Assante, Mark&Spencer, Unicef . Din 2007, Violet Advertising este membru ComVort Group
UNICEF este prezent în România şi în alte 150 de ţări şi teritorii pentru a
promova supravieţuirea şi dezvoltarea copiilor, din perioada copilăriei
mici până la adolescenţă.
În România, UNICEF susţine drepturile copiilor prin programe de sănătate şi nutriţie, educaţie de calitate, precum şi prin protecţia copiilor împotrivaviolenţei, neglijenţei şi HIV/SIDA. UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi a guvernelor.
{mosloadposition user10}