O nouă campanie Praktiker semnată de MullenLowe
De cele mai multe ori, produsele mai vechi sau de o calitate mai slabă se strică fix în cele mai nepotrivite momente, riscând să producă adevărate drame domestice.
Aceasta pare a fi o lege a lui Murphy pusă în aplicare în noua campanie semnată de MullenLowe pentru Praktiker, care atrage atenția că unele lucruri chiar merită schimbate.
„Prin această nouă campanie, dorim să scoatem în evidență cât de importantă este calitatea produselor dintr-o casă pentru persoanele care locuiesc în ea. Lucrurile de o calitate îndoielnică sau cele improvizate ne lasă întotdeauna la greu, chiar când ne așteptăm mai puțin. Pentru a ne putea bucura de confortul și de siguranța pe care dorim să le simțim acasă, este esențial să ne echipăm locuința cu produse pe care ne putem baza mereu, cum sunt cele pe care le putem găsi în magazinele Praktiker”, afirmă Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker.
Campania este declinată în trei execuții tv diferite, care surprind trei situații cu care ne-am putea identifica fiecare dintre noi. Primul spot care rulează pe principalele stații TV ne prezintă un moment amuzant și perfect plauzibil, petrecut chiar în ziua nunții, când totul ar trebui să meargă perfect. Al doilea spot surprinde o altă scenă casnică în care un produs defect creează tensiune, în timp ce cea de-a treia execuție TV arată cum un lucru care nu funcționează cum trebuie dimineața îți poate strica toată ziua.
„De câte ori, atunci când un obiect din casă a început să dea rateuri, ai zis ‘lasă că mai merge, punem o hârtiuță să-l fixăm’ sau ‘lasă că mai ține o perioadă’ și apoi obiectul s-a stricat când ți-a fost lumea mai dragă? J Este funny privit din afară sau când îți aduci aminte, dar în momentul acela nu ți se pare așa de haios. Atunci îți dai seama că unele lucruri chiar merită schimbate”, adaugă Dan Costea, Senior Art Director, MullenLowe.
Campania se va desfășura pe parcursul anului 2016 și are ca obiective atât înțelegerea importanței calității produselor pe care le cumperi pentru acasă, cât și indicatori precum creșterea notorietății brandului și a vânzărilor. Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online și instore.
Echipa Praktiker implicată în această campanie este formată din Mirela Ochiană (Marketing Manager) și Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).
Din partea MullenLowe: Alin Marghidanu (Group Creative Director), Dan Costea (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Account Executive) și Ionela Tatu (Account Manager).
Spoturile campaniei sunt realizate în colaborare cu casa de producție Saga Film, regizorul fiind Constantin Popescu.