Promovarea şi criza economică au deschis apetitul pentru destinaţiile exotice
Vacanţele “once in a life time” câştiga teren pe piaţă, pe de o parte datorită ieftinirii biletelor de avion şi a pachetelor în general, efect al crizei economice, precum şi datorită promovării şi dorinţei de a creşte calitatea vieţii.
Oamenii visează să călătorească, să experimenteze, să încerce lucruri noi. Tendinţa către destinaţiile exotice este îndreptată în special către programele cu o anumită tematică, în care oamenii se redescoperă datorită posibilităţii de a trăi noi experienţe: culturale, spirituale, gastronomice şi de ce nu, chiar de viaţă!
Pe lângă programele standard, care cuprind de regula bilet de avion, cazare şi transfer, opţiunile pachetelor marilor touroperatori germani, Dertour, TUI, Neckerman etc., pe anumite destinaţii mai căutate sunt programele care includ activităţi opţionale, de tipul lecţiilor de yoga, şedinţelor ayurvedice, vizite de temple, seri tematice etc., pentru o vacanţă de neuitat.
Şi pe acest segment, al excursiilor exotice, factorul preţ este important, precum şi accesibilitatea, aici fiind vitală existenţa unor legături bune de transport din Bucureşti. Un mare plus pentru dezvoltarea programelor pe piaţa asiatică l-a reprezentat intrarea companiei Qatar Airways pe piaţa din România.
„Pornind de la o mare pasiune pentru călătorii şi de la plăcerea de a împărtăşi cu prietenii experienţele frumoase, de a le recomanda destinaţiile sau hotelurile potrivite cu gusturile şi aşteptările lor, am dorit să creez programe proprii prima alegere fiind Bali, un program pe tipul filmului „EAT PRAY LOVE”. Este o altfel de experienţă, care oferă participanţilor ceva mai mult decât doar o destinaţie de vacanţă! Vor avea posibilitatea să se încarce cu energia pozitivă a acestui paradis spiritual, călătorind pe urmele autoarei Elizabeth Gilbert şi de ce nu, să descopere o altfel de dragoste.” a declarat Alexandra Grigore, Manager al agenţiei FIRST CLASS INTERNATIONAL.
Mai multe despre programul din Bali, Insula celor 1000 de Temple se regăsesc pe websiteul agenţiei: www.firstclassint.ro.
Despre First Class International
Încă din 2006, compania oferă soluţii optime pentru călătorii, de la un city break la un safari, de la un team building în Delta Dunării la o croazieră în jurul lumii, sau de la organizarea unui program exotic la o seară cu specific românesc. Atenţia acordată nevoilor clienţilor i-au păstrat aproape, i-au fidelizat, dovedindu-se astfel că individualitatea este importantă şi în turism.
Sub egida "Comfortable Around The World", paleta de servicii a fost extinsă, ca şi colaborările cu agenţi economici, interesaţi de soluţii de călătorie pentru întâlniri, conferinţe, evenimente corporate sau inventive şi team building. Şi în proiectele dezvoltate alături de companii, cuvântul de ordine este de a oferi un serviciu personalizat, factorul principal de diferenţiere pe piaţă.