digitale outdoor.Joi, 28 noiembrie, o poți testa gratuit în centrul Bucureștiului.
Joi, 28 noiembrie, poți testa în premieră în București, gratuit, timp de 24 de ore, prima soluție de advertising de pe mobil pe outdoor digital (DOH) creată de The Pole Society, un start up românesc. Afișul de promovare al unui eveniment, al unui produs sau pur și simplu un mesaj pentru a te face auzit în centrul orașului devin vizibile rapid și fără niciun cost în peste 40 de ecrane de OOH digital din Capitală, pe tot parcursul zilei de joi.
Noua soluție este disponibilă oricărui utilizator care descarcă aplicația la nivel local și internațional. Întregul procesul durează între 30 de secunde și câteva minute și presupune crearea unui poster direct în telefonul mobil și urcarea lui pe un ecran digital din centrul Bucureștiului.
Platforma prezentată în premieră de către The Pole este lansată în parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, prima soluție de plăți cu telefonul mobil din România, dezvoltată de Netopia mobilPay, liderul pieței de microplăți prin telefonul mobil și Phoenix Media, prima companie specializată în outdoor digital, cu peste 10 ani de experiență în industria de advertising din Romania. The Pole devine de acum cea mai rapidă și accesibilă soluție pentru a distribui conținut promoțional pe ecranele digitale din centrul orașului.
Joi, 28 noiembrie, The Pole oferă gratuit timp de 24 de ore noua soluție spre a fi testată. Oricine își instalează aplicația, în orice colț al lumii întregi, poate să urce postere care sa devina vizibile in peste 40 de ecrane digitale din București. Pașii sunt simpli : se descarcă aplicația The Pole (momentan iOS, Android în curând), se încarcă un poster deja existent sau se creează de la zero cu ajutorul unei palete de funcții grafice și în câteva minute posterul este vizibil pe un ecran digital selectat din lista disponibilă pentru București.
”Aceasta este prima soluție care îți conectează telefonul mobil la un ecran de outdoor în timp real. Este ușor de folosit, personalizată pentru nevoile specifice ale consumatorului, flexibilă și accesibilă. Suntem entuziasmați de potențialul acestui instrument si așteptăm cu interes reacțiile după testarea sa. Scopul nostru este să conectăm orașele din lumea întreagă, așa că stați pe aproape pentru a ne urmări; nu vom înceta să surprindem.”, afirmă Bogdan Savonea, co-fondator The Pole.
Pentru moment, aplicația acoperă peste 40 de ecrane digitale în București, urmând să devină valabilă și în alte destinații precum New York sau Dubai, începând cu 2014.
{mosloadposition user9}