Cratima anunta cu bucurie finalizarea unui nou proiect international. Giflor este fericitul posesor al unui site nou, in limbile italiana si engleza, vizibil public pentru oricine prin vizitarea //www.giflor.it/eng/agenti.php
Clientul Cratima este o companie cu sediul principal in Italia, care se ocupa de productia de capace si inchizatori de produse farmaceutice. Produsele Giflor sunt foarte variate si includ capace conice, cilindrice, speciale, capace pentru tuburi, capace sub forma de ciuperca, si capace si inchizatori pentru ingrijirea la domiciliu.
Clientii Giflor sunt din state diverse. De la Danemarca la SUA, de la Algeria la Republica Ceha, de la Olanda la Germania, trecand prin Franta, Marea Britanie, Irlanda, Ungaria, Brazilia si Romania, Giflor are o prezenta locala nu doar prin clientii sai, ci si prin partenerii sai locali. Florin Visoiu, Marketing Manager pentru Cratima, a declarat: "Faptul ca am realizat site-ul unui client cu prezenta internationala este un motiv in plus de mandrie pentru Cratima. O parte insemnata din clientii Cratima sunt din SUA, iar un client care este prezent pe multiple piete ne intareste increderea ca putem realiza un proiect de anvergura."
Giflor este o companie fondata in 1973 care a demonstrat o abordare originala in ceea ce priveste modelarea plasticului. Scopul sau a fost intotdeauna satisfacerea cerintelor specifice ale clientilor in fiecare zi. Aceasta a dus la dezvoltarea unor solutii de inalta calitate.
Asemenea Cratima, tehnologiile moderne nu au fost singurele care au contribuit la succesul lui Giflor. Poate mai important a fost experienta personalului cu abilitati profesioniste. Oamenii din spatele Giflor au dus aceasta experienta la noi inaltimi de performante.
Site-ul impresioneaza prin tema de culori aleasa, si prin folosirea unei structuri moderne a web site-ului. Exista o rubrica destinata stirilor despre companie. Structura este, asa cum s-a cerut, simpla, pentru ca vizitatorii sa ajunga la informatiile dorite cu un minimum de clickuri.
Zona rezervata este facuta cu gandul la un numar minim de clickuri. Daca exista deja contul de utilizator, tot ce trebuie sa faca vizitatorul este sa completeze campurile de login si parola. Vizitatorul a uitat parola? Nici o problema. Un pic mai jos, pe aceeasi pagina, se gaseste un formular pentru reamintirea parolei. In fine, daca vizitatorul nu are un cont, se poate realiza, fara a se parasi pagina, un cont nou.
Bucuresti, 18.1.2007
{mosloadposition user10}