Un show păcătos şi Mireasă pentru fiul meu s-au impus ieri pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban. Pe primul loc în clasament la nivelul targetului comercial al Antenei 1 s-a situat şi Observatorul orei 16.00, prezentat de Oana Frigescu.
Cuplurile deja formate în casa Mireasa pentru fiul meu, dar şi conflictele dintre concurenţi şi mame i-au ţinut şi ieri pe cei mai mulţi telespectatori în faţa televizoarelor. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida s-a impus pe primul loc în topul audienţelor în ambele intervale de difuzare. Astfel, în prima parte a show-ului, difuzată în intervalul 10.47- 11.08, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 1.6 puncte şi o cotă de piaţă de 9.9 procente la nivel urban, conducând topul televiziunilor pe acel segment orar. Locul al doilea i-a revenit unei alte televiziuni din Trustul Intact, Antena 3, pentru ca Pro Tv, principalul competitor al Antenei 1 să ocupe abia cea de-a treia poziţie în ierarhie.
Ediţia de după-amiază a show-ului a rămas în preferinţele românilor din mediul urban, cu o medie de audienţă de 2.4 procente şi o cotă de piaţă de 11.9%, Antena 1 surclasând din nou posturile Pro Tv şi Antena 3.
Dan Capatos i-a ţinut şi aseară pe telespectatori în faţa televizoarelor, aducându-le cele mai fierbinţi subiecte ale momentului. Un show păcătos a fost aseară lider de audienţă la nivel urban, înregistrând un rating mediu de 2.4 procente şi 10.3% share. Pe locul al doilea s-a situat Kanal D cu 2.4% audienţă medie şi 10.1 share, pentru ca locul al treilea să îi revină postului Pro Tv cu 1.8 procente rating şi 7.4 cotă de piaţă.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban
Perioada 26 martie 2012