De nouă sezoane, Dan Capatos şi-a cucerit telespectatorii cu umorul său relaxat şi ironia detaşată care îi face comentariile atât de savuroase. Alături de “Un show păcătos”, cei de acasă s-au bucurat şi aseară de subiecte provocatoare şi dezbateri aprinse, emisiunea clasându-se din nou pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor.
Astfel, “Un show păcătos” s-a impus joi, 29 martie, lider de piaţă, înregistrând în intervalul orar 23:01-01:17, la nivelul targetului all urban, o audienţă de 2,4 % şi o cotă de piaţă de 10,1 %, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat pe acelaşi slot orar un rating de 1,7 % şi o cotă de piaţă de 7,2 %. Emisiunea s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban, cu 2,8% rating şi 11,5 procente share, pe locul secund situându-se Pro Tv care a înregistrat 2,2% rating şi 8,9% cotă de piaţă.
Tot ieri, Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban şi cu cele două ediţii “Mireasă pentru fiul meu”, Observator 13 şi Observatorul de noapte, iar Observator 16 s-a impus lider de piaţă la nivelul targetului comercial al postului, 15-54 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 15-54 Urban si All Urban
Perioada 29 martie 2012