Telespectatorii au rămas joia aceasta alături de păcătoşii Capatos şi Stoian, dar şi frumoasele asistente Mădălina şi Daniela, într-o ediţie provocatoare a emisiunii “Un show păcătos”. În platou au venit ieri Silvia Pop care a făcut dezvăluiri despre trecutul ei şi Cristina Strecopitov, magician. Şi de această dată, Capatos a învins concurenţa, emisiunea impunându-se lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul targetului 18+ urban. Tot ieri, s-au menţinut în topul preferinţelor telespectatorilor şi cele două ediţii “Mireasă pentru fiul meu”, Observator 13, Observator 16 şi Observatorul de noapte.
Emisiunea moderată de Dan Capatos s-a impus joi pe prima poziţie în topul audienţelor la nivel urban, cu un rating mediu de 2,9 puncte şi 10,4 % cotă de piaţă. În acelaşi interval, locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, cu 2,5 % rating şi 9,1 procente share, iar Kanal D a ocupat cea de-a treia poziţie. La nivelul targetului 18+ urban, “Un show păcătos” a condus clasamentul de audienţă cu 3,1 % rating şi 10,6 procente cotă de piaţă, a doua poziţie fiind ocupată de Pro TV.
Şi cele două ediţii “Mireasă pentru fiul meu” s-au menţinut pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban şi 18+ urban.
Astfel, ediţia de dimineaţă “Mireasă pentru fiul meu” s-a impus lider de piaţă cu 2,3 procente rating şi 15 % share la nivelul targetului all urban, cel de-al doilea loc în clasament fiind ocupat de Antena 3 cu 1,2 % rating şi 8,2 % share. Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval de difuzare, 13:59-16:00, înregistrând la nivelul targetului all urban un rating de 3,1 % şi 15,8 % share, în vreme ce Pro TV obţinea doar 1,6 % rating şi 8,3 % cotă de piaţă.
Joi, Observator 13, prezentat de Oana Frigescu şi Observatorul de noapte cu Octavia Geamănu s-au clasat pe primul loc în topul audienţelor la nivelul targeturilor all urban şi 18+ urban. Şi Observator 16 şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă la nivelul targetului 15-54 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe targetul All urban,15-54 Urban şi 18+Urban
Perioada 17 Mai 2012