Premieră: Dan Capatos a prelungit aseară emisiunea până la 2 noaptea
Premieră aseară la Un show păcătos. Dan Capatos şi echipa sa au prelungit emisiunea până la 2 noaptea, pentru a lămuri toate detaliile în cazul controversatei despărţiri dintre Luis Lazarus şi Meme. Telespectatorii Antena 1 i-au rămas fideli campionului nopţilor albe, emisiunea Un show păcătos impunându-se ca lider de piaţă, atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul segmentului comercial 15-54 urban.
Dan Capatos rămâne şi în cel de-al nouălea sezon al emisiunii Un show păcătos campionul nopţilor albe. Pentru prima oară de când moderează îndrăgitul show de divertisment, Dan Capatos şi echipa sa au înregistrat o premieră, prelungind emisiunea până la ora 2 noaptea.
După ce cu o seară înainte Meme a fost invitata echipei Un show păcătos, aseară Luis Lazarus a venit în faţa telespectatorilor Antena 1 pentru a-şi face dreptate. Prin telefon au participat atât Meme, cât şi Leo de la Strehaia, astfel că emisiunea Un show păcătos s-a prelungit pentru prima oară în cele nouă sezoane ale sale până la ora 2 noaptea. Gina Pistol a venit şi ea aseară pe platoul Un show păcătos, într-o nouă prezentare, afişând o uluitoare schimbare de look.
Telespectatorii Antena 1 i-au rămas fideli campionului nopţilor albe, astfel că emisiunea Un show păcătos s-a situat în fruntea clasamentului audienţelor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul segmentului comercial 15-54 urban.
Astfel, Un show păcătos a înregistrat aseară un rating mediu de 2,2 procente şi o cotă de piaţă de 12,3%, în timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv a înregsitrat un rating mediu de 1,6 procente şi o cotă de piaţă de 9% la nivelul targetului comercial 15- 54 urban. Şi la nivelul targetului all urban emisiunea moderată de Dan Capatos s-a impus ca lider de piaţă, înregistrând în minutul de aur, la 0:04, un rating de 3,3 procente şi o cotă de piaţă de 13,3%, în timp ce principalul său competitor, Pro Tv, a atins atunci un rating de 2 procente şi o cotă de piaţă de 8%.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban
Perioada 11 ianuarie 2012