Numărul femeilor care apelează la servicii de garanții și extragaranții pentru produse electronice, ceasuri și pantofi se află în continuă creștere. Potrivit datelor Service-Return.com, platforma românească de garanții și garanții extinse „door to door”, oriunde din Europa, pentru produse tech, fashion şi accesorii, circa 25% dintre clienții care solicită servicii de acest tip sunt doamne şi domnişoare.
Conform specialiştilor Service-Return, ponderea considerabilă a femeilor care solicită serviciile puse la dispoziție de platformă, este influenţată, în primul rând, de creșterea apetitului pentru produse tech de ultimă generație. Un alt motiv îl reprezintă şi stilul de viață tot mai activ, care nu le permite clientelor să apeleze la un service tradițional. De asemenea, reprezentanții companiei estimează că ponderea clientelor platformei va crește odată cu lansarea noii versiuni, care targhetează în preponderență publicul feminin. Noua platformă are un format mai prietenos, mai ușor de înțeles, cu multiple funcționalități și un design minimalist.
„Cele mai multe cereri de reparații provenite din partea femeilor în 2016 au fost pentru telefoane mobile, în proporție de 80%, iar restul pentru ceasuri, gadgeturi și încălțăminte, aceasta din urmă fiind o categorie de produse adaugată recent în platformă. Pentru 2017, preconizăm o evoluție pozitivă pe toate categoriile de clienți, în condițiile în care, în 2016, un sfert dintre vizitatorii lunari ai platformei au fost noi”, a declarat Ionuț Grossu, Managing Director Service Return.
Cine a solicitat cel mai des serviciul de garanții și extra-garanții
Aproape jumătate din totalul cererilor de reparații primite de companie au fost făcute de persoane cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani, 24% de către persoane cu vârste cuprinse între 35 și 44 de ani, în timp ce tinerii de 18-24 de ani au reprezentat 15% din total.
„La nivelul României, bucureștenii, clujenii și timișorenii au solicitat cele mai multe servicii de garanții și extra-garanții în 2016, urmați de constănțeni și ieșeni. De asemenea, din totalul celor care au optat pentru serviciile platformei, 87% au fost locuitori ai României, urmați de clienți din SUA și Marea Britanie, cu o pondere de până în 2,5% fiecare”, a adăugat Ionuţ Grossu.
Potrivit acestuia, cea mai aglomerată lună a anului 2016, în care numărul solicitărilor de reparații a crescut considerabil, a fost decembrie. Chiar și așa, cea mai solicitantă zi a fost 18 noiembrie, pe fondul volumului ridicat al ofertelor inițiate de retaileri, de Black Friday.
Despre Service Return
Service-Return.com asigură operațiuni de service ”door to door”, pentru retaileri și consumatori, în toate cele 28 de state membre ale Uniunii Europene. Compania preia, prin intermediul platformei online, tot fluxul de garanție, pentru retailerii care vor să își externalizeze serviciul de service. Pe lângă serviciile de garanții pentru device-uri mobile, smartwatch-uri, ceasuri, laptopuri, televizoare şi camere video, Service Return pune la dispoziția retailerilor și garanții extinse pe care aceștia le pot vinde clienților lor. În prezent, Service Return lucrează cu peste 20 de service-uri din Europa autorizate de marii producători internaționali, asigurând, totodată, și returul produselor, pentru magazinele online.
Printre partenerii Service-Return se numără retaileri de top precum Altex, Cel.ro, F64, Quickmobile, Emag, Cora sau Auchan.