în ceea ce priveşte comunicarea corporate”:
Recunoaştere pentru Raportul de Sustenabilitate Henkel
Pentru prima oară, trustul de presă Econ Verlang şi cotidianul de business Handelsblatt au decernat „Premiile pentru cea mai bună activitate de comunicare corporate”. La categoria „Rapoarte de Sustenabilitate/CSR”, medalia de bronz a revenit companiei Henkel, respectiv site-ului campaniei, pentru Raportul de Sustenabilitate pe anul 2006. Henkel s-a situat de asemenea printre finaliştii la categoriile Comunicare Strategică Corporate, Raport Anual şi Film-Imagine.
Trustul de presă Econ Verlag şi cotidianul de business Handelsblatt au acordat pentru prima oară Premiile de Excelenţă în Comunicarea Corporate. Raportul de Sustenabilitate Henkel din anul 2006, precum şi site-ul asociat acestui proiect au fost premiate cu medalia de bronz la categoria „Rapoarte de Sustenabilitate/CSR”. În competiţie au fost înscrise peste 130 de companii din Germania, Austria şi Elveţia, cu peste 300 de campanii. Criteriile de selecţie pentru acordarea premiilor la categoria Rapoarte de Sustenabilitate/CSR au fost: credibilitatea în ceea ce priveşte comunicarea angajamentului companiilor în activitatea de sustenabilitate, prezentarea cu succes a temelor din acest segment către publicul ţintă, precum şi legătura coerentă cu paginile corespunzătoare de Internet, care presupun posibilitatea de navigare online într-un mod cât mai simplu. Juriul a afirmat: “Raportul de Sustenabilitate Henkel este unul ambiţios şi reprezintă un exemplu de urmat în comunicarea corporate.”
{mosloadposition user10}