Divizia de Health&Beauty a The Public Advisors isi completeaza portofoliul cu un noul client: Alevia, producatorul roman de suplimente nutritive. Campania de comunicare pentru Alevia va pune accentul pe produsele naturale, create cu grija in inima Bucovinei si va scoate in evidenta valorile brandului intr-un mod creativ si inovator, prin implicarea constanta a inflentatorilor online si offline.
„Am primit cu bucurie brief-ul de la Alevia si am simtit ca suntem pe aceeasi lungime de unda: clientul isi dorea o comunicare diferita si disruptiva, noi nici nu ne gandeam sa livram altceva. Vom termina anul in forta, cu focus pe cateva produse de sezon, iar pentru 2016 am gandit o campania de comunicare 360, care sa puna accent pe „vedetele” din portofoliul Alevia si sa transmita cat mai fidel valorile brandului”, spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner The Public Advisors.
Strategia de comunicare pentru Alevia a fost construita luand in considerare particularitatile pietei pe care activeaza brandul. Fragmentarea, numarul mare de jucatori, brandurile internationale, precum si sezonalitatea campaniilor de comunicare sunt criteriile care au stat la baza selectiei tacticilor de comunicare. Online-ul si offline-ul, PR-ul clasic, folosirea influentatorilor si a vectorilor de imagine se vor impleti cu comunicarea in social media si cu evenimentele care creaza interactiune directa cu utilizatorul final.
Vom termina anul in forta, cu focus pe cateva produse de sezon, iar pentru 2016 am gandit o campania de comunicare 360, care sa puna accent pe „vedetele” din portofoliul Alevia si sa transmita cat mai fidel valorile brandului”, spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner The Public Advisors.„Alevia este un brand creat din pasiunea pentru sanatate, din dorinta de a le oferi clientilor din Romania cele mai bune produse, la preturi accesibile. Am pornit totul ca o afacere de familie si suntem in continuare o mare familie. Ne-am dorit ca agentia de PR cu care vom colabora sa inteleaga acest spirit si nevoile noastre de comunicare si ma bucur ca am gasit in The Public Advisors adevarati parteneri, cu valori si o viziune comuna de business. Suntem nerabdatori sa comunicam la adevarata sa valoare brandul Alevia si sunt convins ca strategia de comunicare din 2016 va sustine si potenta deciziile noastre strategice de business”, adauga Dr. Florin Mitocaru, Manager General Alevia, despre colaborarea cu The Public Advisors.
Din portofoliul de clienti gestionat de catre divizia de Health&Beauty de la The Public Advisors fac parte clienti precum Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie, Abbvie, Roche, Centrele de Excelenta ARES sau Dent Estet.
Echipele care participa la proiectul de comunicare Alevia sunt formate din:
• Alevia: Florin Mitocaru (Director General), Monica Cretu (Manager Marketing), Camelia Dascalescu (Specialist Marketing)
• The Public Advisors: Raluca Mihalachioiu (Managing Partner), Simona Dan (Managing Partner), Madalina Nastase (Group Account Manager), Claudia Clipici (Public Advisor).
Alevia (www.alevia.com.ro) este o companie romaneasca infiintata in 1994, specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri. Compania, in care lucreaza 160 de angajati, produce 120 de tipuri de suplimente nutritive si 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile in peste 4.000 de farmacii si magazine din Romania. Toate produsele Alevia sunt inregistrate, aprobate si avizate de S.N.P.M.A.P.S., parte din Institutul National de Cercetare – Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA) Bucuresti si Ministerul Sanatatii.